Tennis

JMD

Well-known member
Haase 2-1 voor in sets tegen Goffin. Nu set 4.

Titelverdedigster Ostapenko er direct al uit... Die gaat duikelen op de ranglijst...
 

JMD

Well-known member
Haase verliest set 4 eenvoudig, ze beginnen wel aan set 5. Haase is het er niet mee eens.

Bij de dames is trouwens ook Konta en V. Williams al exit. Strycova lacht in haar vuistje, weet nu al dat ze tot en met de 1/8 finale geen geplaatste speelster tegenkomt.
 

JMD

Well-known member
Haase inmiddels 4-0 achter...

@Friesland: ja, dat valt dan wel mee inderdaad.
 

Friesland

Well-known member
Man, man, man, die laatste anderhalve set. Als je zo op het veld staat, waarom geef je dan niet gewoon op? Hij staat er zelf niet met plezier en voor het publiek is het ook niet om aan te zien. Ja, het Belgische publiek, maar niet omdat er nou zulke geweldige punten werden gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Man, man, man, die laatste anderhalve set. Als je zo op het veld staat, waarom geef je dan niet gewoon op? Hij staat er zelf niet met plezier en voor het publiek is het ook niet om aan te zien. Ja, het Belgische publiek, maar niet omdat er nou zulke geweldige punten werden gespeeld.

Ik heb alleen de laatste 2 punten gezien (zit voor de rest Indy500 te kijken, en hield de score via internet bij), maar wat was er dna met hem, blessure? Of was hij gewoon weer aan het mopperen?
 

Friesland

Well-known member
Een combinatie, volgens mij. Hij was aan het einde van de derde set al aan het mopperen en had na de vierde set ruzie met de umpire omdat de fysio niet eerder de baan op mocht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kunnen jullie even laten weten als bekend is wanneer Kiki moet? Ik vraag dit voor een vriendin.
 

JMD

Well-known member
Hogenkamp moet nu 5e partij van de dag op Lenglen, want er is een partij tussengekomen die niet af gekomen is vandaag. Het is een damespartij die 3-1 staat in set 3. Dus dat kan zo gebeurd zijn, maar toch. Hogenkamp zal dus echt niet voor 18.00 spelen normaal geproken
 

Batigoal

Well-known member
Man, man, man, die laatste anderhalve set. Als je zo op het veld staat, waarom geef je dan niet gewoon op? Hij staat er zelf niet met plezier en voor het publiek is het ook niet om aan te zien. Ja, het Belgische publiek, maar niet omdat er nou zulke geweldige punten werden gespeeld.

Verbaast je dit nou echt bij Haase?
 

Batigoal

Well-known member
Man, man, man, die laatste anderhalve set. Als je zo op het veld staat, waarom geef je dan niet gewoon op? Hij staat er zelf niet met plezier en voor het publiek is het ook niet om aan te zien. Ja, het Belgische publiek, maar niet omdat er nou zulke geweldige punten werden gespeeld.

Verbaast je dit nou echt bij Haase?
 

Friesland

Well-known member
Wawrinka out... Valt buiten de top 250 zeggen ze net

Hij heeft 1400 punten, maar verdedigde hier 1200 punten. Uitschakeling in de eerste ronde levert 10 punten op,dus komt hij uit op 210, hetzelfde puntenaantal als de angstgegner van Nadal, Lukas Rosol, die 261e staat. Wawrinka is geblesseerd geweest, maar ik ben bang dat hij niet lang genoeg geblesseerd is geweest om aanspraak te maken op een beschermde ranking.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo die Bolelli begint behoorlijk lekker tegen Nadal. Wat een klappen. Straks wel gewoon kansloos natuurlijk, maar voor nu leuk om te zien.
 

Mommiej

Well-known member
Hij heeft 1400 punten, maar verdedigde hier 1200 punten. Uitschakeling in de eerste ronde levert 10 punten op,dus komt hij uit op 210, hetzelfde puntenaantal als de angstgegner van Nadal, Lukas Rosol, die 261e staat. Wawrinka is geblesseerd geweest, maar ik ben bang dat hij niet lang genoeg geblesseerd is geweest om aanspraak te maken op een beschermde ranking.

Daarvoor moet je aan 1 stuk 6 maand eruit zijn en dan geldt die alleen voor de 1e 9 toernooien die je speelt binnen 9 maand na het 1e toernooi. Volgens mij gaat dat inderdaad in dit geval niet op voor Wawrinka en dan moet die het hebben van wildcards.
 
Bovenaan