Tennis

erka

Well-known member
Even opgezocht, Verkerk had inderdaad al 2 ATP-titels voor dat toernooi van RG en stond al 46e voordat Roland Garros begon.
 

erka

Well-known member
Zojuist geweldige website ontdekt trouwens: ultimatetennisstatistics.com
Maar dit terzijde.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh man en dan maakt die Amerikaan het zo af... Zonde. Pas de eerste minibreak in de hele tiebreak.
 

JMD

Well-known member
Zojuist geweldige website ontdekt trouwens: ultimatetennisstatistics.com
Maar dit terzijde.
Mooie site.. Vooral die GOAT-list is briljant. Djokovic, Federer en Nadal op plek 1 t/m 3, en die speelden dan nog in dezelfde tijd ook... Des te duidelijker dat we van grofweg 2004 tot nu in heel speciale tijden leven qua tennis
 

JMD

Well-known member
Aha, oke. Dan kan ik die dus niet zien omdat in Oostenrijk (waar ik nu ben) Discovery niet die rechten heeft... HAd dat al opgezocht, maar twijfelde of dat het was... Dus vanaf zondag (dan ben ik thuis) kan ik weer alles zien... Mooi.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aha, oke. Dan kan ik die dus niet zien omdat in Oostenrijk (waar ik nu ben) Discovery niet die rechten heeft... HAd dat al opgezocht, maar twijfelde of dat het was... Dus vanaf zondag (dan ben ik thuis) kan ik weer alles zien... Mooi.
Fijne vakantie nog!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Murray is op weg naar 0-2 achter..... De Britten lijken op het centre court dus opnieuw op weg een geliefde landgenoot te verliezen in het toernooi.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
JA! Weer zo'n superspannende tiebreak met maar één minibreak. Nu valt het de kant van Van Rijthoven op.
 

JMD

Well-known member
Griekspoor break achter in set 3, dat lijkt einde verhaal. Maar geen schande tegen Alcaraz
 

JMD

Well-known member
JA! Weer zo'n superspannende tiebreak met maar één minibreak. Nu valt het de kant van Van Rijthoven op.
Jep, mooi.

Tijd gaat nu ook een rol spelen, rond een uur of 10 NL tijd zal het afgelopen zijn, dan wordt het te donker in Zuidwest Londen.
 
Bovenaan