1... Alleen Milaan. Amersfoort kwam er na.Even opgezocht, Verkerk had inderdaad al 2 ATP-titels voor dat toernooi van RG en stond al 46e voordat Roland Garros begon.
Mooie site.. Vooral die GOAT-list is briljant. Djokovic, Federer en Nadal op plek 1 t/m 3, en die speelden dan nog in dezelfde tijd ook... Des te duidelijker dat we van grofweg 2004 tot nu in heel speciale tijden leven qua tennisZojuist geweldige website ontdekt trouwens: ultimatetennisstatistics.com
Maar dit terzijde.
Zijn op Eurosport PLayer nog steeds alle banen te zien? Zoals vorige jaren?Griekspoor is op Eurosport, Van Rijthoven op de Eurosport Player of Discovery Plus.
Jazeker!Zijn op Eurosport PLayer nog steeds alle banen te zien? Zoals vorige jaren?
Aha, oke. Dan kan ik die dus niet zien omdat in Oostenrijk (waar ik nu ben) Discovery niet die rechten heeft... HAd dat al opgezocht, maar twijfelde of dat het was... Dus vanaf zondag (dan ben ik thuis) kan ik weer alles zien... Mooi.Jazeker!
Fijne vakantie nog!Aha, oke. Dan kan ik die dus niet zien omdat in Oostenrijk (waar ik nu ben) Discovery niet die rechten heeft... HAd dat al opgezocht, maar twijfelde of dat het was... Dus vanaf zondag (dan ben ik thuis) kan ik weer alles zien... Mooi.
Jep, mooi.JA! Weer zo'n superspannende tiebreak met maar één minibreak. Nu valt het de kant van Van Rijthoven op.