Tennis

JMD

Well-known member
Van Rijthoven gaat nu starten... Haha. Partij is naar baan 4 verplaatst... Tsja, dat kon ik ook niet weten, neem aan dat de wedstrijdleiding de heren wel van te voren geïnformeerd heeft, want er staat geen 'not before' tijd op de Order of Play.
 

JMD

Well-known member
RAducanu (10) er nu ook uit. Muguruza (9) eerder vandaag ook al. Het gaat weer lekker met mijn team...
Kontaveit (2) ook vandaag weg..
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Rijthoven overklast Opelka voorlopig in de rally's (nummer 18 van de wereld, trouwens. Geen prutser) en wint de eerste set.

Griekspoor heeft het logischerwijs wat lastiger tegen Alcaraz. Geen breaks nog, maar wel dreiging in de servicebeurten van Griekspoor.
 

erka

Well-known member
Als je Van Rijthoven zo ziet, dan kan ie op snelle banen echt goed uit de voeten. Wimbledon en US Open zijn geknipt voor hem.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je Van Rijthoven zo ziet, dan kan ie op snelle banen echt goed uit de voeten. Wimbledon en US Open zijn geknipt voor hem.
Van Rijthoven speelt als een top-20 speler en ik snap nog steeds niet zo goed hoe dat opeens kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bizar, tot voor kort nog nooit een potje gewonnen op de ATP.
Daarom, inderdaad. Die jongen gaat echt nog wel een terugval krijgen. Maar hoe iemand met zulke kwaliteiten nog nooit een serieuze wedstrijd won is me echt een compleet raadsel.
 

JMD

Well-known member
Daarom, inderdaad. Die jongen gaat echt nog wel een terugval krijgen. Maar hoe iemand met zulke kwaliteiten nog nooit een serieuze wedstrijd won is me echt een compleet raadsel.
Was toch ook met Verkerk? Die was er ook ineens. En het is dat die flinke blessures kreeg anders had die ook best mee kunnen blijven doen in de top.
 

erka

Well-known member

erka

Well-known member
Was toch ook met Verkerk? Die was er ook ineens. En het is dat die flinke blessures kreeg anders had die ook best mee kunnen blijven doen in de top.

Weet het niet zeker, maar ik dacht dat Verkerk daarvoor ook al wat had gewonnen in het jaar voor die finale.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

JMD

Well-known member
Weet het niet zeker, maar ik dacht dat Verkerk daarvoor ook al wat had gewonnen in het jaar voor die finale.
Ja, idd een 250-toernooi in Milaan en wat kleine ITF-toernooien, maar was op de GS's nog nooit voorbij de 1e ronde gekomen... Stond idd wel 46e toen hij aan RG begon, maar dan alsnog, niemand had gedacht dat die een finale zou halen
 
Bovenaan