Griekspoor zal later komen, want op baan 2 is Muguruza - Minnen gestaakt na 1 set (die voor de Belgische was), die partij zal morgen als 2e gespeeld worden op die baan. Dus Griekspoor 4e partij zoals het er nu naar uitziet.Tallon Griekspoor morgen 3e partij baan 2 (na heren- en damespartij), Van Rijthoven 4e partij baan 12 (na 2x dames- en 1x herenpartij)
Overigens kan dit nog veranderen als er partijen overblijven na vanavond (en daar lijkt het op dit moment wel op...)
Inderdaad! Jammer dat we tegenwoordig bij 6-6 in de laatste set een tiebreak spelen, in plaats van doorgaan tot er iemand op twee games verschil komt.Tan-Williams is echt een geweldige partij.
Eens... Maar niet iedereen denkt daar zo over...Inderdaad! Jammer dat we tegenwoordig bij 6-6 in de laatste set een tiebreak spelen, in plaats van doorgaan tot er iemand op twee games verschil komt.
Die Française kan niet hard slaan, heeft geen echte service, maar laat Serena tot het uiterste gaan...Tan-Williams is echt een geweldige partij.
dat doen ze maar op andere toernooien... GS hoort juist tot 20-18 te gaan ofzo... Als je nu even slecht begint dan is het direct klaar. Zoals nu, maar ook bv de finale Federer - Djokovic van 2019...Ik bijvoorbeeld niet. Vind een super-tiebreak juist wel leuk.
Precies! Mahut - Isner schiet gelijk in mijn herinnering.dat doen ze maar op andere toernooien... GS hoort juist tot 20-18 te gaan ofzo...
Ja, inderdaad... Werkte toen in Delft en liep elke dag van/naar station. Ik had in 2010 een radio'tje mee omdat ik ook de WK wilde volgen. Hoorde Marcella Mesker zeggen toen ik instapte in de trein in Delft dat er twee lange partijen bezig waren (1 met De Bakker en die Mahut-Isner). Ik balen, want ik hou daar wel van. Kom ik thuis zijn Mahut en Isner nog bezig... De rest van de avond nog (en die dag kwamen ze alleen voor set 5 op de baan), en de dag erna weer... Wat een partij was dat.Precies! Mahut - Isner schiet gelijk in mijn herinnering.
Te vroeg. Terug naar 4-4. Die passing voor 4-3 was geweldig.Precies! Mahut - Isner schiet gelijk in mijn herinnering.
Serena loopt weg nu. De spanning lijkt te hoog bij Tan.