Tennis

JMD

Well-known member
Tallon Griekspoor morgen 3e partij baan 2 (na heren- en damespartij), Van Rijthoven 4e partij baan 12 (na 2x dames- en 1x herenpartij)
Overigens kan dit nog veranderen als er partijen overblijven na vanavond (en daar lijkt het op dit moment wel op...)
 

JMD

Well-known member
En zo doet Nadal (en vroeger ook Federer en nu nog Djokovic) dat, ineens even gas geven en zo toch de set winnen... Nadal door
 

JMD

Well-known member
Berrettini (8) is verdwenen uit de onderste helft, Auger Aliassime (6) verliest zojuist, Tsitsipas (4) staat dan wel 2-1 voor in sets, maar een break achter in set 4... Als het zo doorgaat ligt de weg van Nadal naar de finale wagenwijd open...
 

JMD

Well-known member
Tallon Griekspoor morgen 3e partij baan 2 (na heren- en damespartij), Van Rijthoven 4e partij baan 12 (na 2x dames- en 1x herenpartij)
Overigens kan dit nog veranderen als er partijen overblijven na vanavond (en daar lijkt het op dit moment wel op...)
Griekspoor zal later komen, want op baan 2 is Muguruza - Minnen gestaakt na 1 set (die voor de Belgische was), die partij zal morgen als 2e gespeeld worden op die baan. Dus Griekspoor 4e partij zoals het er nu naar uitziet.
 

JMD

Well-known member
Het wordt op baan 1 weer spannend of ze het op tijd gaan redden. Karolina Pliskova haar landgenote Martincova beginnen zojuist pas aan hun partij
 

JMD

Well-known member
Inderdaad! Jammer dat we tegenwoordig bij 6-6 in de laatste set een tiebreak spelen, in plaats van doorgaan tot er iemand op twee games verschil komt.
Eens... Maar niet iedereen denkt daar zo over...

Overigens spelen we geen tiebreak, maar een match tiebreak... Tot 10, niet tot 7
 

Mommiej

Well-known member
Ik vind het juist zielig om Serena nog te zien terwijl het eigenlijk niet meer kan. Dit is een gevalletje niet 1 jaar te lang doorgegaan, maar gewoon jaar of 3 te lang het nog geprobeerd.
 

JMD

Well-known member
Ik bijvoorbeeld niet. Vind een super-tiebreak juist wel leuk.
dat doen ze maar op andere toernooien... GS hoort juist tot 20-18 te gaan ofzo... :p Als je nu even slecht begint dan is het direct klaar. Zoals nu, maar ook bv de finale Federer - Djokovic van 2019...
 

erka

Well-known member
Ja, da's wat anders, het niveau heeft ze niet echt meer. Maar het is wel een leuke partij. Ik bedoel, 90% van het damestennis is sowieso niet om aan te gluren zoveel fouten en mentale stumpers.
 

JMD

Well-known member
Precies! Mahut - Isner schiet gelijk in mijn herinnering.
Ja, inderdaad... Werkte toen in Delft en liep elke dag van/naar station. Ik had in 2010 een radio'tje mee omdat ik ook de WK wilde volgen. Hoorde Marcella Mesker zeggen toen ik instapte in de trein in Delft dat er twee lange partijen bezig waren (1 met De Bakker en die Mahut-Isner). Ik balen, want ik hou daar wel van. Kom ik thuis zijn Mahut en Isner nog bezig... De rest van de avond nog (en die dag kwamen ze alleen voor set 5 op de baan), en de dag erna weer... Wat een partij was dat.

Nu is het allemaal inwisselbaar, kan (op Djokovic-Federer na) geen enkele 'we beslissen een wedstrijd met TB' duel herinneren...
 
Bovenaan