Telstar

Methone

New member
Had het middel even opgezocht, en het is een vochtafdrijvend middel, dat is niet zo heel spannend, echter kan het wel andere dopingmiddelen maskeren. 2 jaar is wel heel lang vind ik persoonlijk
 

Methone

New member
Zelf gaf hij aan dat hij vervuilde vitaminepillen geslikt heeft. Ach ja het is wel duidelijk dat je de boel bij de KNVB beter financieel kan belazeren dan met wat pilletjes. Is ook slimmer, daar wordt het hele team sterker van.
 
G

Gast

Guest
Doping bij Telstar? Waarom zou je in hemelsnaam doping gebruiken voor die paar honderd euro in de maand?
 

Methone

New member
Benjamin van den Broek komt over van Barrow AFC. Ervaren speler met ruim 170 JL-wedstrijden op zijn naam bij Haarlem en Den Bosch.
 
G

Gast

Guest
Tissoudali, wat een heerlijke voetballer is dat zeg. Voor mij reden om naar de Jupiler League te kijken. Zijn er nog Telstar-fans die iets meer over deze speler kunnen vertellen?
 

Unregistere

Well-known member
Twee jaar geleden nog in de hoofdklasse A bij de zaterdagamateurs met Sparta Nijkerk. Werden kampioen met Tarik. Hij scoorde zes keer. Heeft zich vervolgens razendsnel aangepast aan het betaalde voetbal bij Telstar en profiteert - volgens eigen zeggen - nu van het feit dat hij vorig seizoen nog enigszins in de schaduw van Ralf Seuntjens kon opereren.
 

Maasveld

Well-known member
Dan kan Telstar in de zomer wel 3 ton vragen voor hem
Moet ie Telstar wel naar de play-offs schieten.

De samenwerking met Seuntjens heeft hem overduidelijk goed gedaan. Mocht de Seun hier blijven, zie ik een hernieuwde samenwerking overigens wel zitten.
 
Moet ie Telstar wel naar de play-offs schieten.

De samenwerking met Seuntjens heeft hem overduidelijk goed gedaan. Mocht de Seun hier blijven, zie ik een hernieuwde samenwerking overigens wel zitten.

Kom maar met minimaal 3 ton over de brug dan. Meerdere clubs hebben interesse in hem. Ik ben benieuwd waar hij naartoe gaat.
 
Niet met elkaar te vergelijken. Seuntjens is ouder en heeft al wat kansen in het betaalde voetbal gehad. Tissoudali is een andere voetballer en een stuk talentvoller.

Verder persoonlijk: Verder heeft Tissoudali respect voor de kans die Telstar hem heeft geboden, dat had Seuntjens allerminst. Voor hem vind ik het prachtig dat VVV niet is gepromoveerd, verder een sympathieke club.
 
Bovenaan