Telstar

Tissoudali verkocht aan Le Havre. Over de hoogte van de transfersom worden geen uitspraken gedaan. Zal wel tussen de 150.000 en 250.000 liggen.
 

Batigoal

Well-known member
Le Havre is doorgaans wel een club die gevonden wordt door de scouts uit de Ligue 1, dus wie weet gebruikt Tissoudali de club als springplank. Voor de huidige staat van de club zou hij het in ieder geval niet moeten doen; die is vrij beroerd.
 

ALenstra

Well-known member
De club speelt een anonieme rol in Ligue 2, zo begrijp ik. Sinds 2000 hebben ze slechts 2 seizoenen Ligue 1 gespeeld.
 

Ceephax

New member
C9wrhGvXoAEAPeM.jpg


Mooie reclame in de VI, ook het twitter account van ze is altijd grappig om te volgen. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Elso Brito komt naar Telstar. Zit al jaren in de selectie bij Excelsior, maar speelt daar vrij weinig. Aflopend contract en dus het moment om te verkassen. Is het beste als linksback, maar kan ook op het middenveld uit de voeten.
 

Ceephax

New member
ADO-doelman Rody de Boer vertrekt naar Telstar en legt een driejarige aanbieding van ADO naast zich neer.


Verder nieuw:

Mike van den Steenhoven (Amstelveen Heemraad)
Jerdy Schouten (ADO Den Haag)
Leonard Chisom Johnson (AS Trencin)
 

Unregistere

Well-known member
De volgende nieuwelingen zijn binnen. Rodny Lopes Cabral komt over van RVVH en tekende voor ??n seizoen. Eerder speelde de rechtsback voor Feyenoord.

Ook Shaquill Sno van Almere City FC wordt een 'Witte Leeuw'. Komt als amateur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd. Bij Feyenoord er lang uit geweest met een blessure.
 

almere036

Member
De volgende nieuwelingen zijn binnen. Rodny Lopes Cabral komt over van RVVH en tekende voor ??n seizoen. Eerder speelde de rechtsback voor Feyenoord.

Ook Shaquill Sno van Almere City FC wordt een 'Witte Leeuw'. Komt als amateur.

Vreemd, zat zelfs bij Jong Almere op de bank.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben benieuwd. Bij Feyenoord er lang uit geweest met een blessure.

Mede dankzij zijn blessure kwam Rick Karsdorp in beeld als rechtsback. Zo kan het dus lopen.

Dit seizoen wel vrijwel alles mee kunnen doen bij RVVH nadat hij speelgerechtigd werd verklaard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk eerlijk gezegd dat Cabral ook niet talentvol genoeg was. Net iets te nonchalent denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk voor Cabral. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik hem er dit seizoen niet bovenuit vond steken. Maar dat ga ik hier natuurlijk niet verklappen. Wel leuk dat we weer eens een speler leveren aan het betaalde voetbal.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, Telstar heeft hem vast niet bekeken bij RVVH. Is natuurlijk via zijn zaakwaarnemer bij tal van clubs aangeboden, ook bij amateurclubs overigens. Mooi voor hem dat hij nog een herkansing krijgt in elk geval.
 
Bovenaan