Superheld Djibril Dianessy; zwarte parel in groen en geel!!!1!

Janssen

Well-known member
Dit topic staat inmiddels op plek 7 van de Google zoekresultaten wanneer je zoekt op Djibril Dianessy, hetgeen zijn grootsheid nog maar eens onderstreept.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lekker dan, op die manier is die zeker eind van de maand weg.
Misschien maar even een slotje op het topic tot 1 september?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft mij al gevraagd om een scoutrapport! Heb ze dit topic laten zien, die gaat dus naar Friesland! Nou ja, sowieso een keer naar Leeuwarden.
 

almere036

Member
Hopen dat Almere 7-2-1 gaat spelen vrijdag. Wie weet kunnen we Dianessy op die manier stoppen.. Ik ben nu al bang :sad:
 

Batigoal

Well-known member
Dit topic staat inmiddels op plek 7 van de Google zoekresultaten wanneer je zoekt op Djibril Dianessy, hetgeen zijn grootsheid nog maar eens onderstreept.

Niet alleen dat, maar het blijkt maar weer hoe bepalend DVK is. Met Dianessy, met #TeamNL, enz.
 

Janssen

Well-known member
En hij start weer op de bank. Ze willen wel heel graag voorkomen dat hij nog deze transferperiode wegloopt.
 

Abubakari

Well-known member
Waarom is er eigenlijk nog geen Superheldentopic voor die keeper van Fortuna Sittard. Vooral bij Telstar heeft ie een Superheldenstatus.
Of ben je bang dat die clown deze transferperiode nog naar een circus overstapt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch een pretatie om de slechtste doelman te zijn de vorige speelronde...
 

Janssen

Well-known member
Hoeveel toeschouwers passen er op De Toekomst? Zou bijna zeggen dat de pot van vanavond beter in de ArenA gespeeld had kunnen worden.

Djibril begint overigens op de bank vanavond. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
 

Janssen

Well-known member
GEWIJZIGD FORTUNA GAAT TEGEN FC DORDRECHT VOOR DE WINST

Zelfs om half tien - een uur eerder dan oorspronkelijk gepland - brandde de zon al op de gezichten van de Fortuna-selectie. Op de warmste dag van het jaar bereidde Fortuna zich in alle vroegte voor op de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht van vrijdagavond (20.00 uur). Afgaande op die laatste training lijkt trainer Ben van Dael enkele wijzigingen in het basiselftal door te voeren. Zo heeft het er alle schijn van dat Frank Wiafe en Djibril Dianessy aan de aftrap verschijnen.

De entree van Wiafe en Dianessy lijkt ten koste te gaan van Jordie Briels en Junior Torunarigha. "De concurrentie is groot en anderen staan te popelen", verklaart trainer Van Dael. "Het betekent niet dat bepaalde spelers het slecht hebben gedaan, alleen zijn soms anderen aan de beurt. Als trainer moet je keuzes maken. Dat is vervelend, maar hoort bij mijn vak. Ik ben blij dat ik de luxe heb d?t ik ?berhaupt keuzes kan maken."

Na de nederlaag tegen Jong Ajax wil Fortuna het winnende spoor hervinden. FC Dordrecht wacht nog op de eerste winstpartij. "Het is zo'n tegenstander waarmee je alle kanten op kan", analyseert de coach de opponent. "Maar tijdens de training waren we vooral bezig met ons eigen spel. Je ziet hoeveel we van daar uit hebben getraind en minder vanuit de opponent. Dat is lekker. Voornamelijk kan dat, omdat je zoveel spelers ter beschikking hebt. Iedereen moet mee. Wie verslapt, valt af. En als ik dan onze kwaliteiten afzet tegen die van Dordrecht, vind ik dat wij morgen voor de winst moeten gaan."

Fortuna mist in het laatste duel voordat de interlandperiode ingaat Jorrit Smeets (jukbeen) en Mailson Lima Duarte Lopes (knie). Stefan Askovski is nog steeds niet speelgerechtigd.

Tien tien tien tien!
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Pfff... Ik denk dat enkele verdedigers van Dordt spontaan een zomergriepje voelen opkomen bij het horen van dit nieuws, zodat ze maar niet mee hoeven te doen.
 

hipp00

New member
In de basis gestart tegen NAC, dus ik zat op het puntje van mijn stoel!
Onze trainer Dijkhuizen had blijkbaar zijn huiswerk niet goed gedaan.
Binnen een half uur moest onze centrale verdediger Van Diermen eraf met een hamstringblessure. Tureluurs gedraaid door al die loopacties van Dianessy, want verder kreeg hij niet vaak de bal van zijn medespelers.
Zo blijft hij toch een beetje een verborgen parel.
Wat zit hier achter? Jaloezie van zijn medespelers of is het meer strategisch van aard: voorkomen dat hij in de winterstop weggekocht wordt en hij inzetbaar is in de NACompetitie (nadat hij persoonlijk heeft gezorgd voor het binnenhalen van de derde periodetitel?)? Vragen, vragen, vragen.
Het mysterie en de magie van Dianessy blijven groeien!
 
Bovenaan