Studio Voetbal

Max

Administrator
Forumleiding
Als je niet ziet dat Van Persie meer talent heeft in zijn linkerteen dan Huntelaar in zijn hele lichaam, dan ben jij nooit nuchter.
 

gevegt

Well-known member
Talent zat, maar nu oefent hij meer op de bank. Als hij ook nog slim is, plopt hij er ook 1 open.
 

Fabian

Active member
Kijkende naar zijn statistieken en bankrekening heeft hij niets gepresteerd die Van Persie.

Huntelaar zijn carri?re is om hij weg te dromen. Fantastisch. Mislukt bij de grote clubs en schopt er nu af en toe een balletje in bij een Duitse subtopper. Magnifiek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een mooie misplaatste opmerking van Adriaanse overigens over dat ze bij Ajax eerst de jeugd een kans geven voordat ze gaan kopen en dat ze bij PSV dat met Bergwijn niet doen. Heeft Adriaanse kennelijk gemist dat Ajax een heel middenveld vol heeft gekocht, terwijl hun grootste talenten Nouri en Van de Beek gezellig bij Jong Ajax hun wedstrijdjes mogen spelen.
 

Janssen

Well-known member
Kijkende naar zijn statistieken en bankrekening heeft hij niets gepresteerd die Van Persie.

Huntelaar zijn carri?re is om hij weg te dromen. Fantastisch. Mislukt bij de grote clubs en schopt er nu af en toe een balletje in bij een Duitse subtopper. Magnifiek.

Huntelaar heeft het 100% haalbare uit zijn carri?re gehaald. Daar heb ik honderd keer meer waardering voor dan zo'n omhooggevallen mooi-weer-voetballertje als Van Persie.

Buiten dat is Huntelaar ook nog eens de betere doelpuntenmaker.
 

Hankie

Well-known member
Huntelaar heeft het 100% haalbare uit zijn carri?re gehaald. Daar heb ik honderd keer meer waardering voor dan zo'n omhooggevallen mooi-weer-voetballertje als Van Persie.

Buiten dat is Huntelaar ook nog eens de betere doelpuntenmaker.

Als Van Persie zich op de linksbuiten of 10 positie had gericht was hij een grotere voetballer geworden. Ik vind het geen spits.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Van Persie zich op de linksbuiten of 10 positie had gericht was hij een grotere voetballer geworden. Ik vind het geen spits.

Het is eigenlijk een schaduwspits. Op die positie had hij tot de besten kunnen behoren.
 

Fabian

Active member
Huntelaar heeft het 100% haalbare uit zijn carri?re gehaald. Daar heb ik honderd keer meer waardering voor dan zo'n omhooggevallen mooi-weer-voetballertje als Van Persie.

Buiten dat is Huntelaar ook nog eens de betere doelpuntenmaker.

De statistieken wijzen dat inderdaad niet uit. En alsof spits zijn enkel bestaat uit doelpunten.
 

Janssen

Well-known member
Als Van Persie zich op de linksbuiten of 10 positie had gericht was hij een grotere voetballer geworden. Ik vind het geen spits.

Is het ook niet. Had de beste linksbuiten van Europa kunnen worden maarja, voelde meneer zich te goed voor he.
 

Janssen

Well-known member
De statistieken wijzen dat inderdaad niet uit. En alsof spits zijn enkel bestaat uit doelpunten.

Haha, bij Feyenoord misschien niet nee, daar is het vooral belangrijk dat je bidons om kunt schoppen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan