Studio Voetbal

de waan

Well-known member
Ik zit voor het eerst sinds jaren weer eens te kijken, maar allemachtig, wat een kutprogramma is het toch ook.
 

Janssen

Well-known member
Kuyt speelde een verstandige wedstrijd aldus Mulder. Dat is ook een manier om te zeggen dat het waardeloos was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het spel van Feyenoord was sowieso ronduit slecht te noemen. Je behaalt een karakteroverwinning en dat is heel goed voor de moraal, maar als je zo blijft spelen dan ga je een kut seizoen tegemoet.
 

Fabian

Active member
Kuyt speelde een verstandige wedstrijd aldus Mulder. Dat is ook een manier om te zeggen dat het waardeloos was.

Een aversie vind ik prima hoor, maar het vertroebelt wel wat je blik.

Hij was belangrijk gisteravond. Beslissend zelfs, en niet alleen met die penalty. Zijn balvastheid en passing hielp Feyenoord vanaf het moment dat we dreigden af te glijden na de 1-1.

Ook ben ik het niet eens met Max. Ik zag nu een wilskracht die ik vorig seizoen nauwelijks gezien heb. Toen hadden we deze wedstrijd verloren, nu hengelen we de overwinning binnen. Juist dit soort overwinningen duiden erop dat met groei in het spel dit seizoen nog wel leuk kan worden. Ik ga er nu niet even van uit na ??n wedstrijd dat we heel het seizoen kut gaan spelen.

De linkerkant moet duidelijk beter, maar verder heb ik er wel vertrouwen in.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Studio Voetbal

Geen gekke gedachte. Ik ben echt helemaal klaar met Nelom. Dus als Drenthe linksback wil komen spelen, waarom niet?

Deze naam zag ik al door iemand hier in de Feyenoord sectie posten. Als het Nelom of Drenthe is, doe dan Drenthe maar. Hij was in zijn jaar bij Feyenoord zo'n beetje het enige lichtpuntje in een verschrikkelijk matig jaar. Tenminste wat ik toen dacht wat matig was. Nadien hebben we Been ook nog voorbij zien komen.
 

Susa

New member
We roepen toch al een jaartje of wat om Drenthe, toch?

Wordt wel lachen dan op het trainingveld. Kazim, Elderjo, Tony, Elvis en Royston voor het zelfde geld duiken ze de studio in voor opnames van een zhizzel.......
De Feyenoord boy band

Valt dit te managen?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan