Studio Voetbal

Batigoal

Well-known member
Adrie Koster weet na zijn paar maanden Ajax ook richting allerlei aantrekkelijke en lucratieve baantje te krijgen, zeg. Die heeft dat handig aangepakt. Paar maanden interim-men en de rest van zijn carri?re kan hij vooruit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. EN verstaanbaar.

Ik vond zijn opstelling voor komende donderdag ook heel erg logisch. Ik vrees alleen dat er nogal wat verschil zal zijn met de werkelijke opstelling.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sterke analyses vandaag. Zijn verhaal over jonge coaches die eerst aan de verdediging denken gaat overigens ook voor Van Bronckhorst op. Die heeft vandaag een hele muur opgetrokken achterin met vier centrale verdedigers. Daarvoor een middenveld waar ook vooral veel meters worden gemaakt. Daarvoor een voorhoede die ook zo heerlijk kunnen werken en vechten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Inderdaad. EN verstaanbaar.

Ik vond zijn opstelling voor komende donderdag ook heel erg logisch. Ik vrees alleen dat er nogal wat verschil zal zijn met de werkelijke opstelling.

Ik weet het niets, wellicht v Persie en vd Wiel voor de Jong en Janmaat maar verder denk ik dat het redelijk hetzelfde zal zijn. Ik hoop het tenminste.
 
Bovenaan