Studio Voetbal

Eef de Kip

Well-known member
lHet was trouwens zijn selectie, hij zij zelf nog dat hij Hateboer niet als rb genoemd had. En laten we nou niet doen alsof we Robben er nu wel bij hebben, die heeft 3 minuten gespeeld in Oranje de laatste paar jaar.
 

Mario

Well-known member
Behalve het feit dat Blind zich al jaren geen scheerapparaat kan veroorloven, koopt hij nu ook goedkope shampoo gezien het roos op zijn jasje. Als BC bij Oranje verdien je echt maar een mager loontje.
 

JMD

Well-known member
lHet was trouwens zijn selectie, hij zij zelf nog dat hij Hateboer niet als rb genoemd had. En laten we nou niet doen alsof we Robben er nu wel bij hebben, die heeft 3 minuten gespeeld in Oranje de laatste paar jaar.

Als je gevraagd wordt je ideale elf op te stellen dan gebruik je de in jouw optiek beste spelers. Alle mitsen en maren zijn voor later.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als je gevraagd wordt je ideale elf op te stellen dan gebruik je de in jouw optiek beste spelers. Alle mitsen en maren zijn voor later.

Ik dacht dat het ook nog enigszins realistisch moest zijn. In dat licht heeft Adriaanse dus gewoon normaal antwoord gegeven waarbij ik nogmaals wil zeggen dat hij zelf al aan gaf dat hij gewoon een selectie met namen heeft gegeven en niet zozeer deze opstelling. Ik ben het er ook niet helemaal mee eens maar de gedachte dat hij voor fysieke spelers kiest met loopvermogen kan ik wel voorstellen.
 

JMD

Well-known member
Weer een hoop spraakverwarringen van Tommetje Egbers. Weg die man...

Ik telde al minstens 3x dat hij PSV, Ajax en Feyenoord door elkaar haalde. Feyenoord won van Feyenoord, PSV won in de Kuip... Weet niet wat Vlaflipje gedronken heeft..
 
Bovenaan