Studio Voetbal

gevegt

Well-known member
Zap ik even en zie meteen Vermeulen de grootste onzin over PSV leuteren. Adriaanse ontkracht dat en hij zit er bij alsof hij dronken is.
 

Miramar

Well-known member
Tommetje Egbers vraagt voor de 3e keer in 5 minuten of de voorsprong van Feyenoord op PSV onoverbrugbaar is of niet....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tommetje Egbers vraagt voor de 3e keer in 5 minuten of de voorsprong van Feyenoord op PSV onoverbrugbaar is of niet....

Ik heb even zitten rekenen, maar volgens mij is het theoretisch mogelijk dat PSV Feyenoord nog voorbij gaat.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat journalistje heeft er ook geen kijk op. Van hem moet je affluiten als de spits de bal op de penaltystip heeft en de tijd voorbij is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Jong is wel met afstand de grootste zeikerd op de Nederlandse velden. Die zie je echt iedere wedstrijd non-stop zeiken op de scheidsrechter. Gelukkig matste de scheidsrechter hem gisteren en kreeg PSV geen pingel cadeau.
 

Bonehead

Well-known member
De kenners beweren stellig dat de UEFA Cup in 2002 over twee wedstrijden ging. Ik zal wel Alzheimer hebben.

Ach nee. Nu heeft iemand Tommy iets in het oor gefluisterd en draaien ze als een blad aan een boom.
 

Hankie

Well-known member
De kenners beweren stellig dat de UEFA Cup in 2002 over twee wedstrijden ging. Ik zal wel Alzheimer hebben.

Ach nee. Nu heeft iemand Tommy iets in het oor gefluisterd en draaien ze als een blad aan een boom.
Wat een figuren joh. Ik was er gewoon bij in de Kuip.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De tering wat een niveau. Ze kunnen beter maar Feyenoord overslaan als gespreksonderwerp als er anders zoveel nonsens uit komt.
 

Fregge

Well-known member
Ze hadden het ook over een kolkende Kuip, maar dat vond ik nou ook weer heel overdreven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Studio Voetbal

Ze hadden het ook over een kolkende Kuip, maar dat vond ik nou ook weer heel overdreven.

Het was inderdaad een redelijke tamme hap. Niet dat je dat op TV echt helemaal meekrijgt. Man Utd was echt een kolkende Kuip, maar ik begreep dat daar op TV weinig van was te horen. Alleen de TV commentator scheen het veelvuldig te hebben geroepen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan