Studio Voetbal

De Wolf

Well-known member
De laatste twee pagina's zijn er alleen maar kleuters (behalve Max) die hier reageren

Die uitzending was gewoon een aanfluiting en dat mag iedereen zeggen
 

zwammy

Well-known member
Haha er is weer iemand gevonden om met zn allen tegen te zeiken. Wat een heerlijke bekrompen lullekes weer zeg :D
 

JMD

Well-known member
Hahaha ja daar heb je een punt.

Maar die zal waarschijnlijk al wat seniel zijn. Wat is het excuus van Vakkie ?

Mocht misschien een jaar lang van zijn vrouw niet op internet ofzo... Tenminste, dat was het excuus in 2007 als ik me goed herinner...
 

SanMark.

Well-known member
Mocht misschien een jaar lang van zijn vrouw niet op internet ofzo... Tenminste, dat was het excuus in 2007 als ik me goed herinner...

Zijn werkgever had een nieuwe internet policy. En thuis mocht hij al niet op internet.
 

Bonehead

Well-known member
WELKOM BIJ STUDIO VOETBAL

Tom:
Goedenavond beste kijkers. Dit is Studio Voetbal.
Mijn gasten van vanavond zijn Jan Mulder, Youri Mulder, Sjoerd Mossou en Pierre van Hooijdonk.
Heren, PSV is landskampioen. Dat zag niemand aankomen.

Jan:
Jaaaa. En Ajax is geen kampioen Tom. Werkelijk waar, door die ene misser van Cerny. Die kost ?ns het kampioenschap Tom. Laten we het daar eens over hebben. En over die onbegrijpelijke vrije trap van Cilissen 25 seconden voor tijd. ON-BE-GRIJ-PE-LIJK Tom. En waarom wisselt Frank de Boer Milik? Die had ons kunnen redden. Ja toch Tom? Zijn daar beelden van Tom? Van Milik? Met dat wisselen en zo?

Tom:
Misschien straks Jan. Feit is dat PSV kampioen is. En daarom gaan we nu even kijken naar hoe Frank de Boer, de trainer van Ajax, in de bus zat na de wedstrijd.

< 2 minuten beeld van Frank de Boer die in een bus zit. >

Jan:
Hij zit in een bus Tom. In de Ajax spelersbus. Werkelijk waar. Bij het raam. Iedereen kan hem zien zitten. Typisch Ajax dit. Zal je ze bij PSV niet zien doen dit, zomaar in een bus gaan zitten. Wij bij Ajax wel Tom. Wij doen dat.

Sjoerd:
Maar zullen we het nu even over PSV hebben? Want die zijn kampioen.

Jan:
Nou kampioen. Ze hebben twee punten meer Sjoerd. Laten we niet overdrijven. Het is eigenlijk gewoon bijna hetzelfde hoor. Dit is niet een manier waarop bijvoorbeeld AJAX kampioen zou willen worden hoor. Wij doen het toch echt liever op eigen kracht Sjoerd. Want heb je die Smeets van de Graafschap gezien Tom? Toen ie de 1-1 binnen schoot? Heb je gekeken? Die juichte wel h??l hard h? Tom? Vond ik. Vond ik wel. Beetje g?nant. Waarom is dat toch? Wij bij Ajax juichen zo niet. Wij gaan wiegen met de armpjes. Of bij de cornervlag staan en dat dan een andere speler doet alsof ie je schoenen poetst. Gewoon, normaal vieren dat je gescoord hebt. Maar hard juichen met twee armen in de lucht en roepen en zo is absoluut niet des Ajax. Maar in de provincie schamen ze zich nergens voor hoor. Dat werd vandaag maar weer eens duidelijk h? Youri?

Youri:
Ja pap.

Tom:
We gaan even naar een column heren. En daarna gaan we weer verder over het kampioenschap van PSV.

< Column over waarom niet-Ajacieden een hekel hebben aan de arrogantie van Ajax >

Jan:
Goede column Tom. Want waarom leeft dat nou zo? Wat doen wij fout? Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.

Tom:
Wie vonden jullie trouwens de beste speler van dit seizoen?

Jan:
Vincent Jansen! Absoluut Tom. Wat een speler. Zou naar Ajax moeten komen. Fan-tas-ti-sche progressie maakt die jongen door. Kunnen wij wel gebruiken bij Ajax.

Tom:
Vincent Jansen Jan? Niet Hakim Ziyech bijvoorbeeld?

Jan:
Ook prima. Als het maar niet een speler van PSV is.

Sjoerd:
Moeten we het trouwens niet even over PSV hebben? Want die zijn kampioen geworden.

Tom:
Nee, want we gaan nu kijken naar Andrea Bocelli die kwam zingen bij Leicester City.

< 2 minuten beeld van Andrea Bocelli die zingt bij Leicester City >

Pierre:
Wie is er trouwens kampioen in Nederland geworden? Want ik geloof niet dat we het daar vandaag al over hebben gehad.

Tom:
Goed dat je het even meldt Pierre. We hebben namelijk beelden van de PSV selectie in de bus op weg naar huis. Kijk. Hier kijken ze allemaal naar de tv. Zien jullie het? En nu gaan ze juichen want de Graafschap scoort. Kijk ze blij worden die PSV?ers?

< 14 seconden beeld van juichende PSV?ers in de bus >

Jan:
Weer dat juichen Tom. En ook dat banale feesten van ze. Met bier en gezelligheid. Kan ik sowieso al niet tegen, gezelligheid. Dit is helemaal niet zoals wij bij Ajax in een bus zitten hoor. Kun je dat beeld nog eens laten zien Tom? Van hoe Frank de Boer bijvoorbeeld in een bus zit. Heel anders. Zonder dat overdreven gejuich en zo.

Tom:
Tuurlijk Jan. Komt het beeld nog een keer.

< 2 minuten beeld van Frank de Boer die in een bus zit. >

Jan:
Kijk. D?t is in een bus zitten. D?n ben je een ?chte kampioen vind ik.

Sjoerd:
Maar PSV is toch kampioen?

Tom:
Inderdaad Sjoerd. Daarom gaan we nu even kijken naar een mini docu van een vergeten ouwe lul uit de jaren ?60, Jan Boskamp, die voetbalde voor ? even kijken ? oh ja, voor Ajax.

Jan:
Ah lekker. Ajax.

< 4 minuten beeld van een ouwe lul die bij Ajax voetbalde en ook nog aan toneel deed >

Tom:
PSV is kampioen. Laten we daar mee beginnen.
En laten we daar mee afsluiten. Want dit is alweer het einde van deze uitzending.
Ajax is bijna gedeeld eerste geworden, en heeft daardoor, heel knap, voorronde Champions League bereikt. Felicitaties aan Ajax zijn daarom wel op z?n plek.
Het was een picobello uitzending naar mijn mening. Youri, Jan, Sjoerd en Pierre bedankt voor jullie aanwezigheid.
En u thuis bedankt voor het kijken.

Geplaatst door ene Rob Scheepers. Hij schijnt stand-uppcomedian zijn, wat natuurlijk heel veel verklaard. Als je toch enige affiniteit met PSV hebt ga je toch niet op zondagavond na het kampioenschap Studio Voetbal kijken?

En dan die seniele ouwe boerenlul uit of all places Winschoten serieus nemen.

Ik heb me geweldig vermaakt. Met de uitzending maar nog meer de reacties er op.
 

Janssen

Well-known member
Kenners die roepen dat foute arbitrage beslissingen bij de sport horen moeten ze eens een maandje te weinig salaris betalen en dan zeggen dat zo`n menselijke fout wel zijn charme heeft.
 
Bovenaan