Strijd om plek 1 t/m 4

Unregistere

Well-known member
Drie scenario's waaraan de bond werkt:

* Competitie uitspelen voor 30 juni, zonder publiek

* Competitie uitspelen na 30 juni

* Competitie niet uitspelen
 

De Wolf

Well-known member
Eredivisie valt onder een andere regeling. Deze gelden tot 6 april maar verwacht dat deze gezien de huidige besmettingen iets langer gaan duren. Dat zal alleen betekenen dat het een tijdje zonder publiek moet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
'Het verbod op bijeenkomsten tot 1 juni geldt niet voor de Eredivisie en de andere voetbalcompetities. Dat maakt de KNVB dinsdag bekend.

Het verbod werd maandag aangekondigd door het kabinet als maatregel in de strijd tegen het coronavirus. Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft de voetbalbond laten weten dat wedstrijden en competities in de sport buiten het verbod op bijeenkomsten tot 1 juni vallen. Sportclubs moeten vooralsnog tot zeker 7 april de deuren gesloten houden.

De KNVB houdt in het vervolg rekening met drie scenario's voor de lopende voetbalcompetities. Het eerste scenario is dat de competities voor 30 juni worden afgemaakt. De wedstrijden die tot juni worden gespeeld, zullen dan zonder publiek worden afgewerkt.'
 

Mario

Well-known member
Eredivisie valt onder een andere regeling. Deze gelden tot 6 april maar verwacht dat deze gezien de huidige besmettingen iets langer gaan duren. Dat zal alleen betekenen dat het een tijdje zonder publiek moet.

Zolang de spelers maar anderhalve meter afstand van elkaar nemen :duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Echt belachelijk dat wedstrijden in het betaalde voetbal een uitzondering zouden zijn. Blijven alle spelers en begeleiders dan ook uit zichzelf in quarantaine.
 

Forza AZ

Well-known member
Echt belachelijk dat wedstrijden in het betaalde voetbal een uitzondering zouden zijn. Blijven alle spelers en begeleiders dan ook uit zichzelf in quarantaine.

Niet alleen betaald voetbal, alle sportwedstrijden schijnen niet onder de nieuwe maatregelen te vallen.

Hoe dat kan snap ik ook niet, want sportwedstrijden zijn net zo goed bijeenkomsten met meer dan 3 personen, en die zijn dus tot 1 juni verboden.
 

Mario

Well-known member
Niet alleen betaald voetbal, alle sportwedstrijden schijnen niet onder de nieuwe maatregelen te vallen.

Hoe dat kan snap ik ook niet, want sportwedstrijden zijn net zo goed bijeenkomsten met meer dan 3 personen, en die zijn dus tot 1 juni verboden.

Juist, dan is een partijtje boksen op het strand ook geen probleem.
 

stc

Well-known member
Bij een voetbalwedstrijd zonder publiek tel ik (uitgaande van elftal + max wisselspelers en arbitraal kwartet) al 50 man. Hier komt dan nog de staf bij van beide teams. Lijkt mij dat je dit voorlopig niet wil, zo'n 'grote' bijeenkomst. Daarnaast bij een corner, heb je meer dan 3 personen in de zestien staan, wat ook niet de bedoeling is.
 

Mario

Well-known member
Bij een voetbalwedstrijd zonder publiek tel ik (uitgaande van elftal + max wisselspelers en arbitraal kwartet) al 50 man. Hier komt dan nog de staf bij van beide teams. Lijkt mij dat je dit voorlopig niet wil, zo'n 'grote' bijeenkomst. Daarnaast bij een corner, heb je meer dan 3 personen in de zestien staan, wat ook niet de bedoeling is.

Je vergeet het camera team van Fox.
 

Forza AZ

Well-known member
Gewoon de uitslag van vorig seizoen als vervanger laten tellen, waarbij je degradant door promovendus vervangt.

Dan is dit de eindstand (Twente ipv NAC, Sparta ipv De Graafschap, RKC ipv Excelsior):

1.Ajax 80
2.AZ 74
-------------------------
3.PSV 68
4.Feyenoord 67
5.Vitesse 55
-------------------------
6.Utrecht 50
7.Heracles 49
8.Groningen 48 (+3)
9.Willem II 48 (-8)
10.Heerenveen 47
11.VVV 42
12.Sparta 39 (-21)
13.Emmen 39 (-26)
14.PEC Zwolle 34
15.Fortuna Sittard 31
-------------------------
16.Twente 30 (-25)
-------------------------
17.ADO Den Haag 30 (-27)
18.RKC 23
 

erka

Well-known member
Dan is dit de eindstand (Twente ipv NAC, Sparta ipv De Graafschap, RKC ipv Excelsior):

1.Ajax 80
2.AZ 74
-------------------------
3.PSV 68
4.Feyenoord 67
5.Vitesse 55
-------------------------
6.Utrecht 50
7.Heracles 49
8.Groningen 48 (+3)
9.Willem II 48 (-8)
10.Heerenveen 47
11.VVV 42
12.Sparta 39 (-21)
13.Emmen 39 (-26)
14.PEC Zwolle 34
15.Fortuna Sittard 31
-------------------------
16.Twente 30 (-25)
-------------------------
17.ADO Den Haag 30 (-27)
18.RKC 23

Kan ik prima mee leven zo.
 
Bovenaan