IT'ers, altijd handig op een forum. Welkom!Nee, ik ben IT'er (ja ok, had ook beveiliging kunnen zijn maar nee ) . Jouw naam komt me nog wel bekend voor ;-)
IT'ers, altijd handig op een forum. Welkom!Nee, ik ben IT'er (ja ok, had ook beveiliging kunnen zijn maar nee ) . Jouw naam komt me nog wel bekend voor ;-)
Welkom terug.Hoi, ik werd gevraagd om me voor te stellen, dus bij deze dan kort.
Ik kom uit Nijmegen, ben voor PSV en was al eens lid van dit forum in een grijs verleden. Weet niet meer waarom ik toen weg ging, waarschijnlijk had ik een ruzie die ik vergeten ben
Gelukkig dat JFK iedereen daarop aanspreekt. Hij is dan ook de grootste PSV fan op dfit forum.Dit is wel een forum met een hoop PSV haters
Bah, een IT'er en een PSV-er. Meestal geen goede combinatie
Welkom!
Verklaar je nader.Volgens mij weet ik wie Dusilo is en die ruzie was met mij gok ik, hahahaha
Dat mag hij zelf bepalen (als antwoord op @Maasveld )Welkom Dusilo; hoe heette je destijds hier op het forum?
hoiHoi, ik werd gevraagd om me voor te stellen, dus bij deze dan kort.
Ik kom uit Nijmegen, ben voor PSV en was al eens lid van dit forum in een grijs verleden. Weet niet meer waarom ik toen weg ging, waarschijnlijk had ik een ruzie die ik vergeten ben
Ah, onze wielergoeroe!Ik weet niet meer hoe ik hier heette, heb verschillende nicknames gebruikt op internet haha.
Meestal wel een variant van deze naam (DutchSithlord, DuSilo, DSL etc).
Waar ging het over dan Satyr?
Waar ging het over dan Satyr?
Ja daar was inderdaad een hele discussie over...Doping in wielrennen