Stel je zelf even voor

G

Gast

Guest
Welkom! Altijd leuk om nieuwe leden te verwelkomen. Welke (geschiedenis)periode heeft jouw grootste interesse?

Goede vraag.
Ik moet zeggen dat ik breed ge?nteresseerd ben. Wat mij intrigeert zijn de motiveren van grote personen om tot een bepaalde daad over te gaan.
Wat moet er gebeuren met je, dat je zoveel haat tegenover een groep voelt dat je ze gaat uitmoorden. Of hoe krijg je een volk zo gek dat ze de gebroeders De Witt gaan lynchen bijvoorbeeld.

Allen dank voor het welkom!
 

Eresd?g?

Banned
Goede vraag.
Ik moet zeggen dat ik breed ge?nteresseerd ben. Wat mij intrigeert zijn de motiveren van grote personen om tot een bepaalde daad over te gaan.
Wat moet er gebeuren met je, dat je zoveel haat tegenover een groep voelt dat je ze gaat uitmoorden. Of hoe krijg je een volk zo gek dat ze de gebroeders De Witt gaan lynchen bijvoorbeeld.

Allen dank voor het welkom!
Ik sta bekend om mijn goede vragen :)
 

SanMark.

Well-known member
Goede vraag.
Ik moet zeggen dat ik breed ge?nteresseerd ben. Wat mij intrigeert zijn de motiveren van grote personen om tot een bepaalde daad over te gaan.
Wat moet er gebeuren met je, dat je zoveel haat tegenover een groep voelt dat je ze gaat uitmoorden. Of hoe krijg je een volk zo gek dat ze de gebroeders De Witt gaan lynchen bijvoorbeeld.

Allen dank voor het welkom!

Dat is nou een onderwerp dat ik ook zeer interessant vind. Ik mag graag lezen over bv een Stalin en een Mao.
 

De Wolf

Well-known member
Van Breukelen heb ik nog net meegemaakt. Prima keeper. Hoewel vd Sar is zeker een van de beste Nederlandse keepers ooit.
 

Eresd?g?

Banned
Velen zullen mij niet meer herinneren, maar I am back. Voor de duidelijkheid, ik zal dit forum niet meer gebruiken voor onzinnige discussies. Dit leidt uiteindelijk toch maar tot onterechte bans. Ik zal af en toe meelezen, stiekum bepaalde leden uitlachen en thats it. Misschien her en der wat losse voorspellingen, maar heb het idee dat mijn eerder doorgegeven voorspellingen niet correct zijn opgepakt. Dus dat schiet ook lekker op...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ga je al lekker, je hebt al buiten de voorspellingen sectie gepost.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik ben wel benieuwd nar Gerrit de Ganzenjager. Die kijkt dagelijks mee, maar moet nog geactiveerd worden.
MeQ is ook een oude bekende in de amateursectie.
 

Batigoal

Well-known member
Velen zullen mij niet meer herinneren, maar I am back. Voor de duidelijkheid, ik zal dit forum niet meer gebruiken voor onzinnige discussies. Dit leidt uiteindelijk toch maar tot onterechte bans. Ik zal af en toe meelezen, stiekum bepaalde leden uitlachen en thats it. Misschien her en der wat losse voorspellingen, maar heb het idee dat mijn eerder doorgegeven voorspellingen niet correct zijn opgepakt. Dus dat schiet ook lekker op...

Welkom Eresd?g?! Voor welke club ben je?
 
Bovenaan