Stel je zelf even voor

erka

Well-known member
Klopt. Ik gok zelf op Ronald als de volgende. Rumcola is al tijden uit beeld.
 

Abubakari

Well-known member
Peter Visser meldt zich. Even iets genuanceerder posten over het tc beleid van hsc'21.

De Peter Visser die jij al jaren incapabel noemt en van wie jij roept dat zonder Peter Visser HSC'21 5 tot 6 plekken hoger zou staan?
Of de Peter Visser waarvan jij zegt dat je hoopt dat ie naar Quick'20 gaat, "kan hij daar de boel verknoeien".
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we Ronald dan ook maar meteen bannen. Die heeft ook al genoeg kansen gehad.
 

Methone

New member
Ik heb het vermoeden dat dit Dayang is.

Heel scherp, ik weet ook niet waarom ik gebanned ben voor al die weken, neem aan dat het om een misverstand gaat.
Ik heb me 3 keer moeten aanmelden met een andere naam, omdat het account constant werd verwijderd. Kijken hoelang 't nu werk.
Ik heb in ieder geval nog nooit iets over Nazi's gepost in ieder geval.
 
G

Gast

Guest
Hoi, ik ben Bobba, 25 jaren jong en student.
Alhoewel ik niet echt een favoriete club heb, gaat mijn voorkeur ligt uit naar de club een paar dorpen verder, RKC Waalwijk.
Ik ben een liefhebber van voetbal in de wat fysiekere zin, er mogen best wel duels in een wedstrijd zijn en een schop hoort er af en toe bij.
Het voetbal van Madrid en Barcelona vind ik dan ook niet zoveel, veel gejank en gelig.
Wat moet ik nog meer zeggen... Vragen staat vrij!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Toch goed gegokt met toelaten, je was de enige zonder Russisch emailadres ;)
 

SanMark.

Well-known member
Hoi, ik ben Bobba, 25 jaren jong en student.
Alhoewel ik niet echt een favoriete club heb, gaat mijn voorkeur ligt uit naar de club een paar dorpen verder, RKC Waalwijk.
Ik ben een liefhebber van voetbal in de wat fysiekere zin, er mogen best wel duels in een wedstrijd zijn en een schop hoort er af en toe bij.
Het voetbal van Madrid en Barcelona vind ik dan ook niet zoveel, veel gejank en gelig.
Wat moet ik nog meer zeggen... Vragen staat vrij!

Welkom
 
Bovenaan