Speelronde XXX

Zondagmiddag 14:30


  • Totaal aantal stemmers
    13

erka

Well-known member
Silva en Lindgren waren in de winterstop, Suarez niet, die ging al voor het seizoen begon naar Ajax. Heb ik toen nog zien debuteren tegen Slavia in de voorronde CL. Versierde direct een penalty, die Huntelaar miste.
Maar dat was wel een mooie tijd inderdaad, toen had ik ook nog een seizoenkaart. Al vond ik de eerste seizoenen na de promotie in het Oosterpark ook erg leuk.
O ja, is ook zo, dat was in de zomerperiode. Achteraf gezien was Suarez toch onhoudbaar. Maar Silva was een ander verhaal. Nadeel van twee Uruguayanen halen. Dan willen ze ook allebei. Daarna nog Texeira en Jones gehad, maar dat waren mislukkingen. Bij Texeira sprong elke bal van de voet en Jones keek zoveel naar beneden dat op een gegeven moment alle grassprietjes hem herkenden.
 

erka

Well-known member
Erka heb je de jaren 80 en 90 ook meegemaakt ?
Dat waren ook mooie tijden
Niet heel bewust. De Europacups van Atletico en Inter ken ik alleen van Radio Langs de Lijn met Henk Kok. Met de 4-3 tegen Partizan mocht ik met een vriendje mee en het seizoen 1991 (3e) ken ik alleen van de televisie, krantenberichten en blessures en schorsingen op het laatst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stelletje dinosauriërs. Met De Haan heb je een prima algemeen directeur met technisch inzicht en met Van Wonderen heb je een prima trainer.
 

De Wolf

Well-known member
Voor zover ik weet is ene Cees Roozemond de directeur. Ferry de Haan is technisch directeur.
 

De Wolf

Well-known member
Hebben ze tenminste een directeur die weet wat het is om tegen een bal te trappen. Niet dat het veel zegt. Ken ook een oud-keeper die directeur is en een enorm ego heeft.
 
Bovenaan