JFK
Well-known member
We gaan punten inleveren vandaag, let maar op.Wat hemeltergend slecht voetbal weer. Blijf vooral vasthouden aan toevalligheden.
We gaan punten inleveren vandaag, let maar op.Wat hemeltergend slecht voetbal weer. Blijf vooral vasthouden aan toevalligheden.
Zou de wedstrijd even terugkijken.Floot tegen PSV en pro Cambuur 1ste helft.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik hoop dat Excelsior meegaat!Ik hoop dat Cambuur degradeert!
Was er live bij zoals gewoonlijk. Dus ik ga helemaal niets terug kijken.Zou de wedstrijd even terugkijken.
Nou nee, 3-1 of meer winnen. Maar dat vreselijke getik en trage voortzetting.We gaan punten inleveren vandaag, let maar op.
Dan ook geen onzin verkondigden. Fijne avond.Was er live bij zoals gewoonlijk. Dus ik ga helemaal niets terug kijken.
Nee hoor. Is gewoon de waarheid. Daarnaast komt Cambuur gewoon te kort voor dit niveau. Is een regelrechte schande dat PSV hier uit van heeft verloren.Dan ook geen onzin verkondigden. Fijne avond.
Je kan zo de politiek in.Nee hoor. Is gewoon de waarheid. Daarnaast komt Cambuur gewoon te kort voor dit niveau. Is een regelrechte schande dat PSV hier uit van heeft verloren.
Misschien 2x niet voor een overtreding op Simons gefloten, maar voor de rest viel het volgens mij best mee.Nee hoor. Is gewoon de waarheid. Daarnaast komt Cambuur gewoon te kort voor dit niveau. Is een regelrechte schande dat PSV hier uit van heeft verloren.
Dadelijk kussen ze het logo weer en lijkt er niets aan de hand. Maar tactisch is het gewoon waardeloos.Feyenoord speelt niet erg slim met al die middenvelders die in de zestien staan bij Volendam.
Helaas.Twee van de drie faalhazen eruit. Ben benieuwd nu...
Om dikke kansen te missen.Kan iemand mij uitleggen waarom Veerman nog in het veld staat?