Speelronde 9

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    4

Bernardo

Well-known member
Dat stadion van NEC zal voorlopig wel dicht moeten, wat een mazzel dat er een container onder de tribune stond. Had heel anders kunnen aflopen.
 

Joost

Well-known member
Puta!!!

Wel lekker hoor, 3 puntjes wegsnoepen daar via een goal waar een hoop niet aan klopt. Voor de mooiigheid hoef je die pot toch niet te kijken…

De wedstrijd en alles er omheen bevestigde wel weer het beeld dat NEC vooral anti-Vitesse is en minder pro-NEC.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De wedstrijd en alles er omheen bevestigde wel weer het beeld dat NEC vooral anti-Vitesse is en minder pro-NEC.
Dat is toch ook heel vaak zou met de 'kleinere club' van de 2.

Feyenoord tov Ajax
Cambuur tov Heerenveen
Heracles tov Twente
Sparta tov Feyenoord
NEC tov Vitesse

Vanuit die kant altijd meer afgunst/reactie/bezig zijn met de ander ipv focus op jezelf.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is toch ook heel vaak zou met de 'kleinere club' van de 2.

Feyenoord tov Ajax
Cambuur tov Heerenveen
Heracles tov Twente
Sparta tov Feyenoord
NEC tov Vitesse

Vanuit die kant altijd meer afgunst/reactie/bezig zijn met de ander ipv focus op jezelf.
Heerenveen is toch de kleinere club tov Cambuur?
 

Bernardo

Well-known member
Dat is toch ook heel vaak zou met de 'kleinere club' van de 2.

Feyenoord tov Ajax
Cambuur tov Heerenveen
Heracles tov Twente
Sparta tov Feyenoord
NEC tov Vitesse

Vanuit die kant altijd meer afgunst/reactie/bezig zijn met de ander ipv focus op jezelf.
Zoals jij omtrent het nieuwe Cambuur stadion?
 

Joost

Well-known member
Dat is toch ook heel vaak zou met de 'kleinere club' van de 2.

Feyenoord tov Ajax
Cambuur tov Heerenveen
Heracles tov Twente
Sparta tov Feyenoord
NEC tov Vitesse

Vanuit die kant altijd meer afgunst/reactie/bezig zijn met de ander ipv focus op jezelf.

Dat heb ik nooit zo gemerkt. Als Sparta tegen Cambuur speelt dan gaat het om Sparta. Maar bij NEC heb ik het idee dat het resultaat van Vitesse belangrijker is dan het eigen resultaat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat heb ik nooit zo gemerkt. Als Sparta tegen Cambuur speelt dan gaat het om Sparta. Maar bij NEC heb ik het idee dat het resultaat van Vitesse belangrijker is dan het eigen resultaat.

Ah zo bedoel je. Ik dacht in de onderlinge wedstrijd.
 

leo1949

Well-known member
Dat stadion van NEC zal voorlopig wel dicht moeten, wat een mazzel dat er een container onder de tribune stond. Had heel anders kunnen aflopen.
De thuiswedstrijd van NEC tegen Groningen zal wel ergens anders gespeeld moeten worden.
Misschien moeten er wel meer stadions gecontroleerd worden want het publiek word ook steeds zwaarder.

20210911_133611.jpg
 
Bovenaan