Van iemand met zo weinig smaak is dat een compliment, waarvoor dank.
Sinds Gevegt terug is, zijn de topics ook weer terug op het niveau HSV.
vfl Bochel zul je bedoelen. HSV is koploper.
Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?
Het management zit er al op interimbasis, waardoor die wegsturen geen zin heeft. De spelers zijn voor een groot deel net aangetrokken of verlengd waardoor wegsturen geen zin heeft. Dan blijft de trainer over als goedkope optie.Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?
Het management zit er al op interimbasis, waardoor die wegsturen geen zin heeft. De spelers zijn voor een groot deel net aangetrokken of verlengd waardoor wegsturen geen zin heeft. Dan blijft de trainer over als goedkope optie.
Ik vind 7 punten achterstand op AZ en Vitesse best fors. Zeker wetende dat die laatste al een moeilijk programma heeft gehad met Ajax, PSV, AZ en FC Utrecht. Zelf win je ook maar 2 van de 5 wedstrijden in de Kuip.Je maakt de verliespunten tegen Emmen en Fortuna niet goed als je thuis niet wint van Sparta en Utrecht. Een aardig Europees seizoen is alleen leuk als je het seizoen er na weer Europees mag spelen. Daarvoor moet je flink aan de bak, zeker als je op FC Twente thuis na geen wedstrijd makkelijk wintN.B. relatief doet Stam het natuurlijk best goed. Verliespunten tegen Emmen en Sittard kun je goedmaken. Weer een drama seizoen in Europa zou pas echt een uitdaging zijn. Overigens is de tijd wel de vriend van Stam want met een maand of wat zijn Fer, Karsdorp, Haps en de rest van de selectie veel beter belastbaar.
Van harte gefeliciteerd!
Dat geldt trouwens ook voor Lu en Janssen.
Huh? Janssen is toch een PSV?er?
Janssen is een kenner.
Ik vind 7 punten achterstand op AZ en Vitesse best fors. Zeker wetende dat die laatste al een moeilijk programma heeft gehad met Ajax, PSV, AZ en FC Utrecht. Zelf win je ook maar 2 van de 5 wedstrijden in de Kuip.Je maakt de verliespunten tegen Emmen en Fortuna niet goed als je thuis niet wint van Sparta en Utrecht. Een aardig Europees seizoen is alleen leuk als je het seizoen er na weer Europees mag spelen. Daarvoor moet je flink aan de bak, zeker als je op FC Twente thuis na geen wedstrijd makkelijk wint