Speelronde 9

Speelronde 9

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Miramar

Well-known member
Staan Jamel al voor het Maas gebouw?
De andere hoolies wel. Ze laten op een groot scherm Feyenoord - Ajax 6-2 en Feyenoord - Porto 2-0 zien. Dit ter afleiding, maar daar trappen ze wel in. Naar vroeger kijken is leuk en vooruit kijken is alleen voor topclubs met beleid....

gevegt

Well-known member
De andere hoolies wel. Ze laten op een groot scherm Feyenoord - Ajax 6-2 en Feyenoord - Porto 2-0 zien. Dit ter afleiding, maar daar trappen ze wel in. Naar vroeger kijken is leuk en vooruit kijken is alleen voor topclubs met beleid....

Het nieuwe stadion komt er dus nooit.

Abubakari

Well-known member
Hahaha.

Voor Janssen jammer dat het niet tegen Ajax, maar dit is wel lekker voor hem.

Wie?

Typisch Feyenoord, dat ze een drama pot spelen na een goeie wedstrijd is niet iets van alleen dit seizoen.
Desalniettemin me net wel verkneukeld bij de samenvatting, wist de uitslag nog niet.

stc

Well-known member
Ik vond VVV een puike partij spelen. Ze speelde goed compact en het jammere was dat ze niet voor kwamen. PSV speelde daarentegen ondermaats. Gelukkig wel gewonnen. Ruiter is een ondermaatse keeper en ik denk dat Unnerstal een betere 2de of 1ste keeper is. Het is onbegrijpelijk dat Rosario nog op het middenveld speelt. In deze wedstrijd miste PSV Ihatarran en Hendrix, wat je zag aan het spel van PSV>

Bovenaan