Speelronde 9

Speelronde 9

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Satyr

Administrator
Forumleiding
Garcia over de diepdokerrode kaart van Twente: 'maar wij krijgen hier rood voor. Dat vind ik echt ongelofelijk.'

Zelfs na het zien van de beelden zegt hij dit. Mafklapper.

JMD

Well-known member
Garcia over de diepdokerrode kaart van Twente: 'maar wij krijgen hier rood voor. Dat vind ik echt ongelofelijk.'

Zelfs na het zien van de beelden zegt hij dit. Mafklapper.

Heb net even de beelden teruggekeken, maar dat is idd gewoon rood. Hoe kan je dit geen rood vinden?

stc

Well-known member
PSV moet deze wedstrijd gewoon winnen. Liefst met 5 doelpunten verschil. Echter ik verwacht uiteraard dat PSV de 0 wederom niet gaat houden.

JMD

Well-known member
Dit waren vroeger duels waar Ajax in de problemen kwam, zeker gezien de omstandigheden. Nu gewoon snel op 0-1, wie anders dan Huntelaar, die in dit soort duels goud waard is.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En toch heeft ADO minstens even veel kansen gehad als Ajax in de eerste helft.

Batigoal

Well-known member
Paar weken terug nog met knuffels gooien in De Kuip tegen kanker en nu de hele tijd zingen over de tegenstander met die ziekte. Niveautje hoor die Hagenezen.

JMD

Well-known member
De vader van Ihataren is overleden. Verdrietig nieuws is dat zeg.
Pfoe, het was geen verrassing dat dit eraan zat te komen, hij meldde zelf dat zijn vader ernstig ziek was, maar toch... Als 16/17-jarige je vader verliezen.

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Fortuna Sittard: Koselev; Cox, Ninaj, Harries, Essers; Passlack, Smeets, Tekie, Ciss; Diemers; Sambou.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, I?, Haps; Tapia, Toornstra, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson.

Bovenaan