Speelronde 9

Speelronde 9

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?

Ik noem het wisselvalligheid. Tegen clubs zoals Emmen en Fortuna moet je met alle respect gewoon winnen.

Pascallovic

Well-known member
Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?
Het management zit er al op interimbasis, waardoor die wegsturen geen zin heeft. De spelers zijn voor een groot deel net aangetrokken of verlengd waardoor wegsturen geen zin heeft. Dan blijft de trainer over als goedkope optie.

Atreides

Well-known member
Het management zit er al op interimbasis, waardoor die wegsturen geen zin heeft. De spelers zijn voor een groot deel net aangetrokken of verlengd waardoor wegsturen geen zin heeft. Dan blijft de trainer over als goedkope optie.

De goedkope optie is om je personeel zoveel mogelijk niet te ontslaan.

N.B. relatief doet Stam het natuurlijk best goed. Verliespunten tegen Emmen en Sittard kun je goedmaken. Weer een drama seizoen in Europa zou pas echt een uitdaging zijn. Overigens is de tijd wel de vriend van Stam want met een maand of wat zijn Fer, Karsdorp, Haps en de rest van de selectie veel beter belastbaar.

delmaestro

Well-known member
Laat zo'n man nou gewoon eens tot na de kerst zitten. Maak een plan voor de tweede seizoenshelft en speel daar op in tijdens de transferwindow. Liggen de partijen te ver uit elkaar voor wat betreft de te varen koers na januari, kun je altijd nog tussentijds de hand schudden en uit elkaar gaan. Tot die tijd: damage control in de eredivisie, focus op overwinteren in de beker en de EL.

Max

Administrator
Forumleiding
De nederlaag tegen Fortuna Sittard was ingecalculeerd. Zo gaat dat al jaren bij Feyenoord. Dat Stam niet het grootste tactische wonder is, dat lijkt mij ook niet direct reden tot ontslag. Van Bronckhorst was dat nou ook niet direct.

Pascallovic

Well-known member
N.B. relatief doet Stam het natuurlijk best goed. Verliespunten tegen Emmen en Sittard kun je goedmaken. Weer een drama seizoen in Europa zou pas echt een uitdaging zijn. Overigens is de tijd wel de vriend van Stam want met een maand of wat zijn Fer, Karsdorp, Haps en de rest van de selectie veel beter belastbaar.
Ik vind 7 punten achterstand op AZ en Vitesse best fors. Zeker wetende dat die laatste al een moeilijk programma heeft gehad met Ajax, PSV, AZ en FC Utrecht. Zelf win je ook maar 2 van de 5 wedstrijden in de Kuip.Je maakt de verliespunten tegen Emmen en Fortuna niet goed als je thuis niet wint van Sparta en Utrecht. Een aardig Europees seizoen is alleen leuk als je het seizoen er na weer Europees mag spelen. Daarvoor moet je flink aan de bak, zeker als je op FC Twente thuis na geen wedstrijd makkelijk wint

Atreides

Well-known member
Ik vind 7 punten achterstand op AZ en Vitesse best fors. Zeker wetende dat die laatste al een moeilijk programma heeft gehad met Ajax, PSV, AZ en FC Utrecht. Zelf win je ook maar 2 van de 5 wedstrijden in de Kuip.Je maakt de verliespunten tegen Emmen en Fortuna niet goed als je thuis niet wint van Sparta en Utrecht. Een aardig Europees seizoen is alleen leuk als je het seizoen er na weer Europees mag spelen. Daarvoor moet je flink aan de bak, zeker als je op FC Twente thuis na geen wedstrijd makkelijk wint

Ik ben het op zich wel met je eens. Ik vraag me alleen af of je het eens met de monumentale uitdaging waar de 'geen directie' van Feyenoord Stam mee heeft opgezadeld.

Bovenaan