Speelronde 9

Speelronde 9

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Klopt, lucky psv wint weer eens onverdiend van een beter VVV. Prima analyse van stc.

VVV was niet beter dan PSV. Even goed of even slecht, hoe je het ook wil noemen. Het enige wat beter was, was dat ze goed vanuit de organisatie speelde en compact speelde, waardoor PSV niets kon doen tot een minuut of 60.

Maasveld

Well-known member
Ik heb er verder niets van gezien, maar het was een stuk minder petatte raape dan van tevoren werd gedacht.

Atreides

Well-known member
Ze hebben afgelopen zomer al praktisch iedereen buitengezet (of de betreffende personen zijn zelf vertrokken). De tactiek van iedereen eruit werkt niet altijd.

Wat ook precies het probleem is. Zit je als Stam zijnde met een vertrek van 3 van je 4 beste spelers terwijl je te laat spelers terugkrijgt die half fit zijn. Wel bizar dat ze geen fatsoenlijke reservespits hebben. Temeer Redan voor 2 miljoen was op te pikken (die had van Geel dan weer wel waarschijnlijk gehaald).

stc

Well-known member
Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?

Miramar

Well-known member
Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?
Ze roepen weer om Fraser, nou dan winnen ze er 3 op een rij en begint daarna het gezeur van voren af aan...

stc

Well-known member
Ze roepen weer om Fraser, nou dan winnen ze er 3 op een rij en begint daarna het gezeur van voren af aan...

Het heeft toch niet alleen met de trainer te maken, maar ook met beleid van bovenaf. Ik vraag me af of de supporters dit ook zien.

Miramar

Well-known member
Het heeft toch niet alleen met de trainer te maken, maar ook met beleid van bovenaf. Ik vraag me af of de supporters dit ook zien.
Is het beleid als je van Porto wint en daarna van Fortuna verliest of met 6-2 van Ajax wint en de week erna tegen excelsior het schip ingaat? Er is geen trainer die dat oplost, ook geen nieuwe TD of jeugdopleiding. Misschien eens kijken hoe Ten Hag dit gedrag voorkomt.

SanMark.

Well-known member
Zorg eerst maar eens ervoor dat de fundering goed is. Kun je daarna verder bouwen en knopen door hakken wat echt belangrijk voor Feyenoord op lange termijn is.

Maasveld

Well-known member
Is het beleid als je van Porto wint en daarna van Fortuna verliest of met 6-2 van Ajax wint en de week erna tegen excelsior het schip ingaat? Er is geen trainer die dat oplost, ook geen nieuwe TD of jeugdopleiding. Misschien eens kijken hoe Ten Hag dit gedrag voorkomt.

Mwaoh, een goede TD kan daar wel wat aan doen.

Abubakari

Well-known member
Jaaren terug 6-0 verloren na een redelijke klassieker, klassieker winnen, paar dagen later door eerste divisie lub GA Eagles uit de beker gegooid worden en zo zullen er vast nog plenty voorbeelden zijn. Dit zit in het DNA van de club, niet in de trainer of in het management.

Bovenaan