Speelronde 8

Wat doet Sparta?


  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet verkeerd.

Maar goed, juist nu bereid ik me voor op een deceptie voor Feyenoord...
 

Batigoal

Well-known member
Frustrerend potje. Utrecht deed er alles aan om Ajax uit zijn spel te halen en dat lukte. En als bij Ajax dan teveel mensen hun niveau niet halen ga je ook nooit winnen van zo'n ploeg. Maar goed, dat dit uitgerekend tegen Utrecht het geval is, is niet zo verrassend. Puntverlies vandaag konden we van te voren optekenen.
 

JMD

Well-known member
Wat lopen we toch altijd te kutten tegen utrecht.
1 troost voor jullie, na de interlandbreak is het jullie favoriete uitduel, Heerenveen uit. Daar lopen wij altijd tegen te kutten (net als tegen Willem II).
Blijft opvallend hoe bepaalde ploegen voor Ajax vaak lastig zijn en dan voor PSV vaak niet en andersom.

De week daarna trouwens Ajax - PSV.
 

JMD

Well-known member
Overigens ook wel erg apart als Ajax zijnde dat je 2 tegengoals krijgt in 8 duels, en dat die beide het enige puntverlies opleveren...
 

JMD

Well-known member
Ik las een tijdje terug in de VI dat Ajax in de laatste 20 jaar zijn meeste wedstrijden verloor tegen FC Utrecht.
Dat zou zomaar kunnen ja, PSV was jarenlang onverslaanbaar tegen Ajax, zeker sinds de ArenA er is, maar sinds 2008 hebben we (zeker in Amsterdam) zelden gewonnen van Ajax, en doet Utrecht dat vaker dan ons.
 
Bovenaan