Speelronde 8

Wat doet Sparta?


  • Totaal aantal stemmers
    8

Max

Administrator
Forumleiding
AZ speelt zelfs na alle 6 de Conference League groepswedstrijden in de Eredivisie een uitwedstrijd.

Dat is belachelijk. Ofwel het moeten er maximaal drie zijn of je maakt het gunstiger voor de Europees actieve clubs.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfoeh, Vitesse uit. Voordeeltje inderdaad dat zij gister ook Europees hebben gespeeld. Maar geen idee eigenlijk of ze net zo diep zijn gegaan als wij. Ik vind Vitesse een hele rare ploeg. Eigenlijk hebben ze een dramatische seizoensstart, maar soms komen ze opeens verrassend goed uit de hoek. Geen Tannane en waarschijnlijk geen Bazoer scheelt wel iets. Maar bij ons is het afwachten hoe iedereen fysiek uit de strijd van gisteravond komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat niet om AZ, ook niet om de Wolf, het gaat om de mensen die zoiets op en uit gaan zoeken en dan weer beren zien omdat Ajax bevoordeeld wordt. Want die mensen zijn er ongetwijfeld.

Er zijn inderdaad mensen die de speelschema’s van alle Europees actieve ploegen hebben bekeken. Kwam geloof ik in de Kein Gelul podcast voorbij. Maar niet in die context. Enkel dat het opmerkelijk was dat Feyenoord zoveel uit moest, maar dat andere ploegen actief in Europa daar ook tegenaan liepen. Dat een daarvan is uitgezonderd valt op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fraaie treffer. Unnerstal kon er niet bij hoor, maar was wel mooi dat gebaar dat een keeper maakt als de bal naast of over gaat. Verkeek hij zich ff.
 

Abubakari

Well-known member
Er zijn inderdaad mensen die de speelschema’s van alle Europees actieve ploegen hebben bekeken. Kwam geloof ik in de Kein Gelul podcast voorbij. Maar niet in die context. Enkel dat het opmerkelijk was dat Feyenoord zoveel uit moest, maar dat andere ploegen actief in Europa daar ook tegenaan liepen. Dat een daarvan is uitgezonderd valt op.
En daar zullen bepaalde mensen dan wel weer iets achter zoeken, verwacht ik.

on topic maar weer, stuntje in de Euroborg?!
 

erka

Well-known member
Inderdaad, hoe kun je die elleboogstoot van Ngonge in vredesnaam missen?

Klopt hoor, beide kanten op. Van de Kerkhof, dit was vast de familie van de broertjes van PSV. Typische Eerste Divisiescheids voor wie de Eredivisie veel te snel gaat.
 

gevegt

Well-known member
Klopt hoor, beide kanten op. Van de Kerkhof, dit was vast de familie van de broertjes van PSV. Typische Eerste Divisiescheids voor wie de Eredivisie veel te snel gaat.
De afgekeurde doelpunten waren wel gewoon terecht.
 

Joost

Well-known member
Klopt hoor, beide kanten op. Van de Kerkhof, dit was vast de familie van de broertjes van PSV. Typische Eerste Divisiescheids voor wie de Eredivisie veel te snel gaat.
Hij floot laatst Roda v NAC en was toen de beste man van het veld.
 
Bovenaan