Speelronde 8

Abubakari

Well-known member
Het hondstrouwe publiek wat zichzelf altijd op de borst ramt omdat ze itt die van Ajax er ALTIJD zitten, waar waren die eigenlijk?

De Wolf

Well-known member
Tegenwoordig trekken ze ongeveer net zoveel publiek als PSV. Ajax zal dat ook bepaalde wedstrijden doen maar die sjoemelen met cijfers.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het hondstrouwe publiek wat zichzelf altijd op de borst ramt omdat ze itt die van Ajax er ALTIJD zitten, waar waren die eigenlijk?

Om gefrustreerde reacties te ontlokken kan je zo'n grapje beter maken op twitter. Hier zitten geen borstkloppende Feyenoorders meer.

Atreides

Well-known member
Overigens heb ik wel genoten van Fc Emmen. Voetballend een meer dan prima pot tegen ADO. De Leeuw lijkt aan zijn derde jeugd begonnen nu hij als centrumspits mag acteren en zag zijn tegenstander wederom gewisseld. Ook Pena maakte wederom indruk op 10, wat een heerlijke voetballer is dat zeg (voor Emmen begrippen), Pena mag nog wel wat minder ego?stisch worden. Punten waren voor Fc Emmen overigens ook broodnodig. Anders was er langzamerhand sprake van alarmfase ??n.

Minpunt is dat de uitgevallen Bakker en Beste wel eens hele zware blessures kunnen hebben. Dat kon nog wel eens vervelend worden gezien het reeds stevige lijstje met afwezigen.

JMD

Well-known member
Om gefrustreerde reacties te ontlokken kan je zo'n grapje beter maken op twitter. Hier zitten geen borstkloppende Feyenoorders meer.

Klopt. Net zoals dat je een grapje over dat Kuipers Ajax in het zadel helpt hier ook geen overdreven reacties oproept. Op twitter wel.

Abubakari

Well-known member
Tegenwoordig trekken ze ongeveer net zoveel publiek als PSV. Ajax zal dat ook bepaalde wedstrijden doen maar die sjoemelen met cijfers.

Bij Ajax zit het nu het goed gaat ook elke keer daadwerkelijk vol. Alles uitverkocht en mensen gaan nu meestal ook daadwerkelijk, zie tenminste nauwelijks lege plekken meer.

@Jamel, was ook niet voor de kameraden hier bedoelt maar meer in het algemeen. Was ook geen grapje trouwens.

Overigens is het sowieso bar en boos in veel stadions, zag dit weekend bij Fortuna vooral lege tribunes, bij VVV ook veel lege plekken, laatst bij Heerenveen, vorige week bij Groningen ook. De tijden van wachtlijsten voor scc zijn geloof ik voorbij. Wat dat betreft hoop ik dat Emmen zich handhaaft, bij RKC en Fortuna komt zelfs in de eredivisie weinig volk.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
@Jamel, was ook niet voor de kameraden hier bedoelt maar meer in het algemeen. Was ook geen grapje trouwens.

Serieus antwoord dan maar.. Bij Feyenoord is het, in tegenstelling tot wat verstokte Feijenoorders beweren, niets anders dan bij andere clubs. Gaat het goed dan zit het vol en is er veel sfeer. Gaat het slecht dan is het vrij leeg en stil.

Abubakari

Well-known member
Ik moest vooral aan degene denken die hier in zijn onderschrift een link had naar een site of een Facebook pagina waarin wekelijks de vraag werd gesteld hoe vol de Arena zat.
Beetje type de Wolf zeg maar, ook zo enorm bezig met 020.

Bovenaan