Het hondstrouwe publiek wat zichzelf altijd op de borst ramt omdat ze itt die van Ajax er ALTIJD zitten, waar waren die eigenlijk?
Het hondstrouwe publiek wat zichzelf altijd op de borst ramt omdat ze itt die van Ajax er ALTIJD zitten, waar waren die eigenlijk?
Die verdient wel een wedstrijdje of 10, wat een smerige tackle.Guwara van Utrecht krijgt wel rood na ingrijpen van de VAR.
Om gefrustreerde reacties te ontlokken kan je zo'n grapje beter maken op twitter. Hier zitten geen borstkloppende Feyenoorders meer.
Tegenwoordig trekken ze ongeveer net zoveel publiek als PSV. Ajax zal dat ook bepaalde wedstrijden doen maar die sjoemelen met cijfers.
@Jamel, was ook niet voor de kameraden hier bedoelt maar meer in het algemeen. Was ook geen grapje trouwens.
Guwara 2 wedstrijden geschorst, absurd.
Probeer dat maar bij JMD.Ja, twee teveel. Was duidelijk per ongeluk.
Probeer dat maar bij JMD.
Bewust met gestrekt been op kniehoogte inkomen noem jij per ongeluk?Ik maak geen grap, je ziet toch wel het verschil tussen een Berghuisje en deze tackle? Al was het al de reactie van de speler.
2 wedstrijden voor Berghuis had ik ook te weinig gevonden.Ik maak geen grap, je ziet toch wel het verschil tussen een Berghuisje en deze tackle? Al was het al de reactie van de speler.
Bewust met gestrekt been op kniehoogte inkomen noem jij per ongeluk?
Er zijn inderdaad iedere thuiswedstrijd nog ongeveer 5000 kaarten beschikbaar voor losse verkoop..Het hondstrouwe publiek wat zichzelf altijd op de borst ramt omdat ze itt die van Ajax er ALTIJD zitten, waar waren die eigenlijk?