Speelronde 8

Pascallovic

Well-known member
2e gele kaart was zuur natuurlijk, maar wel een risico als je al vanaf de 5e minuut aan het tijdrekken bent geweest. Men kan ook niet zeggen dat ze niet meerdere malen gewaarschuwd zijn. Zonde dat Warmerdam dan de lul is. Padt had hem al een tijdje kunnen hebben.

erka

Well-known member
Gewoon superdom van Groningen weer. Ik vraag me echt af of profvoetballers een IQ hebben dat boven de 80 uitkomt. Ik bedoel, als je al 100x gewaarschuwd bent door Kuipers dan laat je toch iemand tijdrekken die nog geen geel heeft.

Miramar

Well-known member
Gewoon superdom van Groningen weer. Ik vraag me echt af of profvoetballers een IQ hebben dat boven de 80 uitkomt. Ik bedoel, als je al 100x gewaarschuwd bent door Kuipers dan laat je toch iemand tijdrekken die nog geen geel heeft.
Denk jij als een speler van Grunn natrapt zoals Tagliafico deed rood had gekregen?

Ik denk van wel...

Forza AZ

Well-known member
De stand is weer gelijk getrokken en dus kunnen we beginnen aan speelronde 8.
Dit zijn de wedstrijden:

Vrijdag 27 september:
20:00 FC Emmen - ADO Den Haag

Zaterdag 28 september:
18:30 AZ - Heracles Almelo
18:30 PEC Zwolle - PSV
20:45 Ajax - FC Groningen
20:45 Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam

Zondag 29 september:
12:15 Feyenoord - FC Twente
14:30 FC Utrecht - Willem II
14:30 RKC Waalwijk - Vitesse
16:45 VVV - SC Heerenveen

Tijden kloppen niet. AZ-Heracles is zondag 16.45u bijvoorbeeld.

Abubakari

Well-known member
Denk jij als een speler van Grunn natrapt zoals Tagliafico deed rood had gekregen?

Ik denk van wel...

Zoals Berghuis een doodschop uit kan delen omdat ie bij Feyenoord speelde ipv AZ?

Wat erka ook zegt, 100x gewaarschuwd en dan met geel op zak met je domme kop tijdrekken. Eigen schuld. Terechte straf voor 75 minuten anti voetbal dmv irritant gedrag.
Padt doet zelfs zijn schoen uit om tijd te rekken.

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1178044740757012481?s=19

En die goal was anders ook wel gevallen, kwestie van geduldig blijven.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Gewoon oerdom zo?n 2e gele kaart, kuipers kwam handen tekort om aan te wijzen waar hij eerder al gewaarschuwd had...

Batigoal

Well-known member
Was een raar moment, ik vond Warmerdam er niet overdreven lang over doen. Ik had net als Van Basten ook de indruk dat Kuipers in eerste instantie niet eraan dacht dat Warmerdam al geel had, maar goed dat zal hij natuurlijk nooit toegeven. Verder was Groningen wel een beetje irritant, maar goed het hoort erbij. Padt had dan eerder 3 of 4 keer geel kunnen krijgen voor tijdrekken.

Hielp ons verder niet veel m??r, aangezien het al kansen regende en wachten was op de 1-0. Moet zeggen dat ik ook gisteravond totaal geen zorgen had dat we punten zouden verspelen. Wel mogen de kansen beter worden uitgespeeld. Je gaat Europees niet gauw weer zo'n makkelijke avond krijgen zoals tegen Lille.

Miramar

Well-known member
Zoals Berghuis een doodschop uit kan delen omdat ie bij Feyenoord speelde ipv AZ?

Wat erka ook zegt, 100x gewaarschuwd en dan met geel op zak met je domme kop tijdrekken. Eigen schuld. Terechte straf voor 75 minuten anti voetbal dmv irritant gedrag.
Padt doet zelfs zijn schoen uit om tijd te rekken.

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1178044740757012481?s=19

En die goal was anders ook wel gevallen, kwestie van geduldig blijven.
Haha, Feyenoord en bij de traditionele top 3 horen..... Voor de rest heb je gelijk.

Batigoal

Well-known member
RKC is echt heel zwak. Vielen me tegen Sparta ook niet mee. Denk dat ze kansloos laatste worden.

Bovenaan