Speelronde 8

De Wolf

Well-known member
Feyenoord heeft ongeveer 32000 seizoenkaarthouders. Daarnaast idd 5000 voor vrije verkoop. De rest is voor leden van sportclub Feyenoord, zakelijk publiek en uitsupporters plus eventueel buffer (totaal 10000).

SanMark.

Well-known member
Feyenoord heeft ongeveer 32000 seizoenkaarthouders. Daarnaast idd 5000 voor vrije verkoop. De rest is voor leden van sportclub Feyenoord, zakelijk publiek en uitsupporters plus eventueel buffer (totaal 10000).

Volgens mij mis je heel het punt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook in Emmen kent men dus het fenomeen successupporters. Over een tijdje gewoon weer voor 500 man voetballen op vrijdagavond.

Atreides

Well-known member
Ook in Emmen kent men dus het fenomeen successupporters.

Sowieso. Fijn ook dat die successupporters er wel zitten.

Over een tijdje gewoon weer voor 500 man voetballen op vrijdagavond.

Moa. Dat vraag ik me toch af.

N.B. je ziet bij clubs als Eagles, Cambuur en de Graafschap maar ook Heracles dat als ze ergens om spelen er op termijn w?l ruimte is voor veel trouwe supporters. In die zin is de promotie en een gezond beleid zonder satellietclub te zijn van een durp sowieso al een interessante kentering.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Serieus antwoord dan maar.. Bij Feyenoord is het, in tegenstelling tot wat verstokte Feijenoorders beweren, niets anders dan bij andere clubs. Gaat het goed dan zit het vol en is er veel sfeer. Gaat het slecht dan is het vrij leeg en stil.

Elke club, nee, er is ??n klein dapper clubje dat stand houdt tegen de teloorgang van het FOX publiek.

Jeehee, kan eindelijk mijn Asterix en Obelix opmerking maken :duim:

Vrijdag uitverkocht huis.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elke club, nee, er is ??n klein dapper clubje dat stand houdt tegen de teloorgang van het FOX publiek.

Jeehee, kan eindelijk mijn Asterix en Obelix opmerking maken :duim:

Vrijdag uitverkocht huis.

NAC is dan ook ??n van de weinige clubs waarbij het samenkomen van de supporters niet draait om voetbal, maar om andere dingen.

Bovenaan