Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

Miramar

Well-known member
Als Fortuna dit vasthoudt en Ajax gaat risico nemen, kan het met die twee donkere gasten voorin nog wel vaker gevaarlijk worden.

Reinoud

Well-known member
Vd Beek dus linie terug. Variant die er voor z'n blessure al zat aan te komen, ben benieuwd.

Reinoud

Well-known member
Huntelaar zou die goal graag zelf gemaakt hebben. Enige eredivisie ploeg waar hij nog niet tegen scoorde.

Reinoud

Well-known member
En als je de eerste divisie erbij telt weet je dan toevallig tegen welke clubs hij nog niet gescoord heeft ?

Nee durf ik niet te zeggen. Had tegen 24 ploegen gescoord, Schone en nog wat andere minimaal 25.

EDIT: Kan wel zijn dat hij tegen alle ploegen al heeft gescoord. Ging om hoogste niveau

Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Nee durf ik niet te zeggen. Had tegen 24 ploegen gescoord, Schone en nog wat andere minimaal 25.

EDIT: Kan wel zijn dat hij tegen alle ploegen al heeft gescoord. Ging om hoogste niveau

Hij heeft maar 1 jaar eerste divisie gevoetbald dus ik denk niet dat hij daar tegen alle clubs heeft gescoord.

JMD

Well-known member
Hij heeft maar 1 jaar eerste divisie gevoetbald dus ik denk niet dat hij daar tegen alle clubs heeft gescoord.

TOP Oss, Heracles, Eindhoven, Veendam, Fortuna S., Helmond S, GA Eagles, VVV, MVV, Stormvogels Telstar, Graafschap, Sparta, Haarlem, Emmen
Van de 18 tegenstanders dat jaar heeft hij er dus toen tegen 4 niet gescoord. (Den Bosch, Excelsior, Dordrecht, Cambuur) In al die duels tegen die clubs kwam hij wel in actie.

SanMark.

Well-known member
TOP Oss, Heracles, Eindhoven, Veendam, Fortuna S., Helmond S, GA Eagles, VVV, MVV, Stormvogels Telstar, Graafschap, Sparta, Haarlem, Emmen
Van de 18 tegenstanders dat jaar heeft hij er dus toen tegen 4 niet gescoord. (Den Bosch, Excelsior, Dordrecht, Cambuur) In al die duels tegen die clubs kwam hij wel in actie.

Als het maar op feitjes aankomt. :duim: ;)

Dus dan heeft hij Fortuna al ' gehad' Excelsior kun je ook wel afvinken lijkt mij. Dan hangt het op die andere drie.

Of er moeten nog wat cross over clubs zijn in de jaren erna dat hij niet in de ere divisie heeft gevoetbald.

JMD

Well-known member
FC Den Bosch kan weg, tegen gescoord in 2004/2005, dat seizoen ook tegen RBC gescoord. Excelsior kan idd ook geschrapt (Ajax in 2006/2007).

Dordrecht en Cambuur gaan hem niet worden, want die speelden eerste divisie toen Huntelaar bij Heerenveen en Ajax speelde.

Bovenaan