Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

Pascallovic

Well-known member
Ajax na de 0-1 gestopt met voetballen en vooral geprobeerd de tijd vol te spelen. Dat lukt dan door 1 onoplettendheid niet. Van de Beek in zijn invalbeurt niks goed gedaan, dus na de 68e minuut heb je met 10 man gespeeld. Na de 1-1 vond PSV het ook wel best. Terechte uitslag, maar er had voor Ajax toch wel wat meer ingezeten gezien het aantal kansen.
 

Reinoud

Well-known member
Ajax na de 0-1 gestopt met voetballen en vooral geprobeerd de tijd vol te spelen. Dat lukt dan door 1 onoplettendheid niet. Van de Beek in zijn invalbeurt niks goed gedaan, dus na de 68e minuut heb je met 10 man gespeeld. Na de 1-1 vond PSV het ook wel best. Terechte uitslag, maar er had voor Ajax toch wel wat meer ingezeten gezien het aantal kansen.

Prima samenvatting.

Ajax weinig in de problemen, maar vond ze aanvallend toch te weinig brengen. Vooraf voor gelijk spel getekend.
 

JMD

Well-known member
Komende midweek eerst een inhaalprogramma, PSV thuis tegen Grunn (woe 18.30), Ajax thuis tegen Fortuna (woe 20.45) en Feyenoord - AZ op donderdag 20.00. AZ is Ajax en PSV tot op 1 punt genaderd, Feyenoord moet winnen om het gat naar AZ weer te dichten.

Volgend weekend ontvangt Ajax Groningen en moet PSV naar PEC Zwolle. Het weekend daarna ontvangt PSV VVV en moet Ajax naar Den Haag.
 

Maasveld

Well-known member
Niks van gezien maar mijn vertrouwen in Jaap Stam als trainer voor Feyenoord is helemaal weg.
3-2 verliezen bij Emmen mag gewoon niet.

Tijd voor Dick Advocaat:duim: Hoe sneller hoe beter

Och verrek toch nog een puntje zie ik nu...

Je had er vertrouwen in ja?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
4 thuisduels en 4 keer gelijk, waarvan je er drie had moeten winnen. Leuk spelen is prima, maar je moet wel gaan winnen


Wat is die Veerman een geweldige speler trouwens. Echt fenomenaal. Die speelt over een jaar bij een top3 club. Grandioos.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, elk een puntje dan maar.
Positief bekeken: Vorig jaar was het verschil 5 punten en was het een klotenwedstrijd, nu is het verschil 0 punten en vorig jaar werden we nog kampioen.
Negatief bekeken: de beste en meeste kansen en nauwelijks wat weggegeven, dan moet je eigenlijk gewoon winnen.
Eerlijk is eerlijk, Ajax was nou ook weer niet zo goed dat ze een zege dik hadden verdiend, gelijkspelletje wel terecht denk ik.

Van de Beek was voor zijn blessure tijdens die transferperikelen zichzelf ook al niet, dan 4 weken niet gespeeld, ik had hem fijn tegen Fortuna weer gebracht ipv in deze wedstrijd. Had liever Huntelaar voor Neres gezien.
 

stc

Well-known member
Gezien het spel beeld, vond ik Ajax beter en hadden moeten winnen. PSV heeft geluk gehad dat ze nog 1-1 maakte.
 

JMD

Well-known member
Hier maar even verder voor de 3 midweekse duels.

PSV en Groningen gaan zo aftrappen
PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever,
Boscagli,Rosario,Bergwijn,Hendrix,Doan,
Malen,Gakpo

FC GRONINGEN: Padt,Zeefuik,Te Wierik,
Itakura,v.Hintum,Matusiwa,Lundqvist,
El Messaoudi,Hrustic,Benschop,
Warmerdam

Schwaab dus ipv Baumgartl, Boscagli weer terug op LB, Ihattaren vervangen door Doan (Bergwijn dus weer op 10) en Gakpo ipv Bruma

Hups PSV!!!
 

erka

Well-known member
Hup Grunn dan maar, al zullen de potjes tegen PSV en zeker Ajax 0 punten opleveren.
 

JMD

Well-known member
De 1000e gele kaart van Nijhuis had ook zomaar meer kunnen zijn.

Overigens had Rosario die al eerder verdiend, maar Nijhuis vond het niet eens een overtreding.
 

JMD

Well-known member
Boscali is dus een theatervoorstelling

Mwah, hij werd in volle vaart geraakt. Door de snelheid kan een kleine tik al flink aankomen. Of je langzaam lopend tegen een tak van een boom loopt of op volle snelheid maakt een verschil.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan