SPEELRONDE 6

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jurgen Streppel zegt net dat hij vanuit Tilburg naar Heerenveen gaat en dan terug naar Helmond gaat. Bizar gedoe, ga toch lekker in 1x naar huis

stc

Well-known member
Die hebben het al druk genoeg met zichzelf....

Een uitduel voor PSV staat de laatste tijd garant voor puntverlies. Enige voordeel is dat we het in de Galgenwaard vaak goed doen de laatste jaren, maar goed, dit Utrecht is wel een paar tandjes beter dan die van de laatste jaren, en wij zijn er niet sterker op geworden de afgelopen jaren. Ben benieuwd hoe we beginnen morgen: zoals tegen Feyenoord of zoals tegen Heerenveen. Hoop dat het iets minder los zand is, want anders speelt de ploeg van Ten Hag er zo doorheen.

Verrassend resultaat van Feyenoord, die had ik echt niet verwacht. Hoopte op Rotterdams puntverlies volgende week bij AZ, maar vandaag durfde ik daar niet van te dromen. Betekent tevens dat we morgenavond in het slechtste geval 1 punt achterstaan op Ajax en gelijk met Feyenoord, en als het meezit 3 punten voor op Feyenoord en 5 op Ajax.

Klopt dat PSV het druk heeft met zichzelf. Gelukkig kan Lozano morgen weer meespelen na zijn schorsing. Verwacht wel een moeilijke wedstrijd voor PSV.

JMD

Well-known member
Klopt dat PSV het druk heeft met zichzelf. Gelukkig kan Lozano morgen weer meespelen na zijn schorsing. Verwacht wel een moeilijke wedstrijd voor PSV.

Utrecht uit is altijd lastig. We mogen er dan vaak gewonnen hebben de laatste jaren, het ging vaak niet makkelijk.

erka

Well-known member
Hugodver :eek:mg:

Zwammy, als ik jou was, ik zou m nu aan de wilgen hangen. Beter wordt t niet meer.

Pascallovic

Well-known member
Jurgen Streppel zegt net dat hij vanuit Tilburg naar Heerenveen gaat en dan terug naar Helmond gaat. Bizar gedoe, ga toch lekker in 1x naar huis
Hij heeft weinig keuze, anders komt in mindere tijden het geneuzel in de media dat regelmatig niet met de spelersbus terug zou gaan na afloop van de wedstrijd.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk, wat ben ik boos. Met welk idee begin je als coach aan een thuiswedstrijd tegen een laagvlieger, als je met drie controlerende middenvelders, twee zwakke backs, een intens slechte buitenspeler en een totale onbenul als spits in de basis begint? Hoe ga je dan kansen cre?ren? Walgelijke eerdte helft en een lachwekkende tweede. Met als dieptepunt de pingel van die lange idioot. Gewoon nooit meer doen. Oprotten met die gast. En ook met Bilal, Nelom en Diks. Weg weg weg.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De pingel was goed ingeschoten.

NAC had natuurlijk ook ??n moeten hebben aan het begin van de tweede helft.

Jamel

Administrator
Forumleiding
De pingel was goed ingeschoten.

NAC had natuurlijk ook ??n moeten hebben aan het begin van de tweede helft.

Elke pingel die gestopt wordt is slecht ingeschoten, simpel zat. Geen keeper kan erbij als je hem met redelijke snelheid in de 'strikezone' schiet. Bovendien zag ik vanaf mijn positie achter de goal al bij zijn aanloop in welke hoek hij hem ging schieten.

NAC had er twee moeten hebben. Bij 0-2 maakte Jones ook een overtreding, na die blunder van Van der Heijden. Die van Feyenoord was dan weer erg makkelijk gegeven. Dramatisch gefloten door die scheids dus. Maar het mocht niet baten.

Zwammy en Hipp00 gefeliciteerd! Terechte zege. Met name in de eerste helft speelde NAC prima en legde het alle pijnpunten van Feyenoord genadeloos bloot.

hipp00

New member
Aad de Mos had het kunnen uitrekenen:
Feyenoord- Man City 0-4
Bij NAC bestaat de helft van de spelers uit Man City spelers, dus 0-2...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Serieuze vraag: is de 6-seconden regel afgeschaft? We zijn op een gegeven moment gaan meetellen en er waren diverse momenten waar de keeper van NAC langer dan tien seconden de bal in zijn handen had.

Bernardo

Well-known member
Serieuze vraag: is de 6-seconden regel afgeschaft? We zijn op een gegeven moment gaan meetellen en er waren diverse momenten waar de keeper van NAC langer dan tien seconden de bal in zijn handen had.

Gebeurd toch bij elke wedstrijd..

Bovenaan