SPEELRONDE 6

JMD

Well-known member
Dat vind ik zo'n onzin altijd. Bij ons speelden ooit Rowin v Zaanen en Danny Schreurs, die woonden zowat naast het Willem II stadion maar moesten voor de wedstrijd eerst met de auto naar Sittard en dan met de spelersbus naar Tilburg. Wat win je daar nou mee.

Voor het duel snap ik het nog wel, samen voorbereiden van het duel, de wedstrijdbespreking enz.. Maar na afloop is dat idd belachelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Jorgensen, Berghuis en Toornstra niet beschikbaar vanavond. Toegegeven, dat zijn drie hele belangrijke spelers in je aanvalsspel. Maar waarom geef je dan in godsnaam w??r de kans aan de al jaren falende Kramer en Bilal? Je weet gewoon dat NAC compact gaat spelen. W??rom start je dan met een spits die echt helemaal niks kan in de kleine ruimte, omdat hij geen bal kan aannemen, geen gevoel heeft voor ruimte en elk fysiek duel verliest? En w??rom start je dan met een buitenspeler, die enkel rendeert met heel veel ruimte, als hij zijn snelheid kan benutten, maar met dubbele dekking alleen maar de bal verliest?

Koeman zette er bij wat personele problemen ooit de piepjonge Boetius in de basis tegen Ajax. Nu hebben we ook een aantal talenten die onmogelijk slechter zijn dan die twee die ik nu noem. Hansson bijvoorbeeld. Juist iemand die goed is in de kleine ruimte. Zet hem er dan gewoon in. Echt...

Hoorde ik het nou goed gisteravond dat het contract van Bilal deze zomer is verlengd? Onbegrijpelijk, die jongen presteert al jaren helemaal niks.

Kramer zijn zelfvertrouwen zag je vorig seizoen al wegglippen. Tegenwoordig loopt hij na iedere gemiste kans met zijn schouders naar beneden.
 

stc

Well-known member
Opstelling
Zoet; Arias, Luckassen, Schwaab, Isimat, Brenet; Van Ginkel, Hendrix, Pereiro; Locadia Lozano
Reserves
Room, Lammers, Rigo, Bergwijn, Rosario, Ramselaar, Maher, Gudmundsson, Paal, Obispo

5-3-2 formatie. Cocu is gewoon bang geworden.
 

Friesland

Well-known member
Hoorde ik het nou goed gisteravond dat het contract van Bilal deze zomer is verlengd? Onbegrijpelijk, die jongen presteert al jaren helemaal niks.

Als dat voldoende was om hem in eerste instantie te contracteren, dan lijkt het mij ook voldoende om zijn contract te verlengen. :cool:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha. 532 met Brenet als speler die op links de hele flank moet bestrijken?:jerry:
 

Pascallovic

Well-known member
Als PSV vandaag wint staan ze ondanks dat het nergens op lijkt er wel goed voor. Dan heb je lastige ploegen als Heerenveen, Utrecht, Feyenoord en AZ al gehad en sta je nog op kop ook. Ook hebben ze de voor hun lastige horde in Breda ook al genomen.
 

JMD

Well-known member
Opstelling
Zoet; Arias, Luckassen, Schwaab, Isimat, Brenet; Van Ginkel, Hendrix, Pereiro; Locadia Lozano
Reserves
Room, Lammers, Rigo, Bergwijn, Rosario, Ramselaar, Maher, Gudmundsson, Paal, Obispo

5-3-2 formatie. Cocu is gewoon bang geworden.

Nee, Cocu is gek geworden. Brenet mag weer falen net als Locadia. Lijkt wel alsof Cocu niet zo goed tegen de traantjes van Brenet ('ik had op meer krediet gerekend') kan.

Dat wordt 3-0 voor Utrecht.

Voor de volledigheid de 11 van FC Utrecht:
Jensen,Klaiber,v.d.Maarel,
Janssen,Braafheid,v.d.Streek,Ayoub,
Labyad,Emanuelson,Bahebeck,Dessers
 

Batigoal

Well-known member
Waarom niet gewoon Lammers eens 5 wedstrijden in de spits proberen? Die jongen heeft het talent om een prima nummer 9 te worden.

Dat wordt 3-0 voor Utrecht.

Voor de volledigheid de 11 van FC Utrecht:
Jensen,Klaiber,v.d.Maarel,
Janssen,Braafheid,v.d.Streek,Ayoub,
Labyad,Emanuelson,Bahebeck,Dessers

Zo indrukwekkend is FC Utrecht natuurlijk ook niet. Het leek in het begin aardig vanwege hun Europese duels.
 

JMD

Well-known member
Als PSV vandaag wint staan ze ondanks dat het nergens op lijkt er wel goed voor. Dan heb je lastige ploegen als Heerenveen, Utrecht, Feyenoord en AZ al gehad en sta je nog op kop ook. Ook hebben ze de voor hun lastige horde in Breda ook al genomen.

PSV had denk ik op papier de lastigste start van de traditionele top 3. Zelfs als we vandaag verliezen staan we gelijk met Feyenoord en maximaal 1 punt achter Ajax. Dat is meer dan ik na die belabberde seizoensopening op had durven hopen. Met Willem II thuis, VVV uit en Heracles thuis hebben we op papier na dit weekend 3 makkelijkere duels voor we naar Vitesse moeten.
 

JMD

Well-known member
Waarom niet gewoon Lammers eens 5 wedstrijden in de spits proberen? Die jongen heeft het talent om een prima nummer 9 te worden.
Omdat Cocu eigen jeugd haat en vriendjes is met Locadia en Brenet.

Lammers idd of die IJslander zouden het allebei beter doen dan Locadia. Maar goed, Cocu ziet liever 20 mislukte voorzetten per duel en 6 verschrikkelijk slecht genomen vrije trappen blijkbaar. En zolang je met Brenet speelt heb je toch geen reet aan een goede spits, want er komt geen fatsoenlijke voorzet van de flanken (zoals Perez donderdag terecht aangaf)
 

JMD

Well-known member
Met de backs die er overheen moeten gaan.
Realistische opstelling derhalve.

Die 5-3-2 snap ik nog wel, alleen niet dat faalhaas Brenet dan 1 van die backs mag zijn. Die kan er idd goed overheen, maar vergeleken bij hem waren zelfs Manolev's voorzetten nog van een flinke schoonheid. Paal had op die plaats moeten staan.
 

Batigoal

Well-known member
Het zelfde kun je over Locadia zeggen.

Eens, maar met het verschil dat Locadia al wat kansen heeft gehad en de afgelopen jaren weinig groeimarge toont. Valt Lammers toch tegen, dan kun je altijd weer terugvallen op Locadia of De Jong.
 

Batigoal

Well-known member
Omdat Cocu eigen jeugd haat en vriendjes is met Locadia en Brenet.

Lammers idd of die IJslander zouden het allebei beter doen dan Locadia. Maar goed, Cocu ziet liever 20 mislukte voorzetten per duel en 6 verschrikkelijk slecht genomen vrije trappen blijkbaar. En zolang je met Brenet speelt heb je toch geen reet aan een goede spits, want er komt geen fatsoenlijke voorzet van de flanken (zoals Perez donderdag terecht aangaf)

Ik geloof niet dat Cocu eigen jeugd haat, maar ik denk wel eens dat ze bij PSV alleen talenten een echte kans geven als ze een megatalent als Depay zijn, terwijl veel jonge spelers gewoon vertrouwen nodig hebben om zich te ontwikkelen.
 
Bovenaan