Miramar
Well-known member
Madueke en Van Ginkel op de bank...Wat is de opstelling van PSV?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Madueke en Van Ginkel op de bank...Wat is de opstelling van PSV?
Wat is de opstelling van PSV?
Makkie. 3-0Interessante vragen voor vanmiddag:
- Hoeveel ruimte krijgt Gakpo in de rug van Pedersen?
- Verdedigt Gakpo mee als Pedersen opstoomt?
- Wie wint de slag op het middenveld? Aursnes en Kokcu of Propper en Boscagli?
- Krijgen Zahavi en Gotze de ruimte om te combineren in de as tussen de linies, of zitten Senesi en Trauner er constant bovenop?
- Hoe gaat het centrum van PSV om met de snelheid van Sinisterra en Jahanbakhsh in de omschakeling?
- Hoe ver zakt Feyenoord terug, of anders gezegd: hoe hoog durven ze met de laatste lijn te spelen?
Kan een zeer boeiend schouwspel worden.
Ben benieuwd.Interessante vragen voor vanmiddag:
- Hoeveel ruimte krijgt Gakpo in de rug van Pedersen?
- Verdedigt Gakpo mee als Pedersen opstoomt?
- Wie wint de slag op het middenveld? Aursnes en Kokcu of Propper en Boscagli?
- Krijgen Zahavi en Gotze de ruimte om te combineren in de as tussen de linies, of zitten Senesi en Trauner er constant bovenop?
- Hoe gaat het centrum van PSV om met de snelheid van Sinisterra en Jahanbakhsh in de omschakeling?
- Hoe ver zakt Feyenoord terug, of anders gezegd: hoe hoog durven ze met de laatste lijn te spelen?
Kan een zeer boeiend schouwspel worden.
Toch ook een trainer zonder enige uitstraling? Type tweedehands autoverkoper.Afgelopen, de drie punten blijven in Deventer. Hoe lang nog voor Ard?
Hoezo?Die trainer van PSV. Spelers zullen toch een schijt hekel aan hem hebben
Ja, dat zeggen we al jaren dat het klasseverschil groot is, maar PSV heeft het historisch gezien lastiger tegen Feyenoord dan Ajax. (alhoewel het de laatste jaren in alle toppers niks was)Ik verwacht dat PSV deze wel wint. Het klasseverschil is op papier wel heel erg groot dit jaar. Maar wellicht dat Feyenoord weer verrast.