Speelronde 5

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessante vragen voor vanmiddag:

- Hoeveel ruimte krijgt Gakpo in de rug van Pedersen?
- Verdedigt Gakpo mee als Pedersen opstoomt?
- Wie wint de slag op het middenveld? Aursnes en Kokcu of Propper en Boscagli?
- Krijgen Zahavi en Gotze de ruimte om te combineren in de as tussen de linies, of zitten Senesi en Trauner er constant bovenop?
- Hoe gaat het centrum van PSV om met de snelheid van Sinisterra en Jahanbakhsh in de omschakeling?
- Hoe ver zakt Feyenoord terug, of anders gezegd: hoe hoog durven ze met de laatste lijn te spelen?

Kan een zeer boeiend schouwspel worden.

Mario

Well-known member
Wat is de opstelling van PSV?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

- Krijgen Zahavi en Gotze de ruimte om te combineren in de as tussen de linies, of zitten Senesi en Trauner er constant bovenop?
- Hoe gaat het centrum van PSV om met de snelheid van Sinisterra en Jahanbakhsh in de omschakeling?
- Hoe ver zakt Feyenoord terug, of anders gezegd: hoe hoog durven ze met de laatste lijn te spelen?

Makkie. 3-0

stc

Well-known member

Ben benieuwd.

Slot zal het tactisch goed hebben staan. Echter, als PSV even de ruimte krijgt staan ze snel voor de goal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

De Groene Scout

Well-known member
Kowet viert feest; de IJsselderby is gewonnen. Kunnen ze tot aan de kerst wel op teren.
Zwolle na 5 duels nog altijd zonder doelpunt; ai!!

Batigoal

Well-known member
Ik verwacht dat PSV deze wel wint. Het klasseverschil is op papier wel heel erg groot dit jaar. Maar wellicht dat Feyenoord weer verrast.

JMD

Well-known member
Ik verwacht dat PSV deze wel wint. Het klasseverschil is op papier wel heel erg groot dit jaar. Maar wellicht dat Feyenoord weer verrast.
Ja, dat zeggen we al jaren dat het klasseverschil groot is, maar PSV heeft het historisch gezien lastiger tegen Feyenoord dan Ajax. (alhoewel het de laatste jaren in alle toppers niks was)

PEC is de eerste ploeg in de historie van de eredivisie die de eerste 5 duels niet alleen verliest, maar ook niet weet te scoren.

Bovenaan