Speelronde 5

Abubakari

Well-known member
Haha eerste helft gewoon je eigen spel spelen en 4 goals tegen. Na de rust met 5 verdedigers en al 5 tegen. Gewoon bij jezelf blijven dus.
Nec stond met 5 verdedigers en ultra defensief spel bij rust ook met 5-0 achter. Toen deed Ajax na rust niks meer, nu dus wel. Kortom, het maakt niet veel uit voor de NECs en Cambuurs, als Ajax gas geeft vliegen ze binnen alsof het niks is. Zullen vadt nog wel at clubs zijn die ruim onderuit gaan in de Arena. Zie ook EC deelnemer Vitesse, verloren ook met 5-0.

Maar ik ben natuurlijk vooral Ajacied, wat een show weer. Al had ik 4-0 deze keer ook wel genoeg gevonden.

Bernardo

Well-known member
Nec stond met 5 verdedigers en ultra defensief spel bij rust ook met 5-0 achter. Toen deed Ajax na rust niks meer, nu dus wel. Kortom, het maakt niet veel uit voor de NECs en Cambuurs, als Ajax gas geeft vliegen ze binnen alsof het niks is. Zullen vadt nog wel at clubs zijn die ruim onderuit gaan in de Arena. Zie ook EC deelnemer Vitesse, verloren ook met 5-0.

Maar ik ben natuurlijk vooral Ajacied, wat een show weer. Al had ik 4-0 deze keer ook wel genoeg gevonden.
Gefeliciteerd dan maar.🙂

Bernardo

Well-known member
Was 1x eerder gebeurd zeiden ze js
Ajax-de Graafschap in 1981, uit mijn hoofd, werd 9-1 met ik meen 8 of 9 verschillende doelpuntenmakers bij Ajax.
Klopt helemaal.

Het gebeurde slechts eenmaal eerder (Ajax-De Graafschap 9-1 in 1981) dat een club acht verschillende doelpuntenmakers had in de Eredivisie.

Al was die van Macintosh natuurlijk gewoon een eigen goal, vond ik.

JFK

Well-known member
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcü, Til; Toornstra, Jahanbakhsh, Sinisterra

Wissels: Marciano, Jansen; Geertruida, Hendriks, Hall, Teixeira, Hartjes, Linssen, Bannis, Dessers

stc

Well-known member
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcü, Til; Toornstra, Jahanbakhsh, Sinisterra

Wissels: Marciano, Jansen; Geertruida, Hendriks, Hall, Teixeira, Hartjes, Linssen, Bannis, Dessers
Wat is de opstelling van PSV?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Bovenaan