Liegebeest.In minuut 97 valt dan toch nog de 3-2.
Liegebeest.In minuut 97 valt dan toch nog de 3-2.
Nec stond met 5 verdedigers en ultra defensief spel bij rust ook met 5-0 achter. Toen deed Ajax na rust niks meer, nu dus wel. Kortom, het maakt niet veel uit voor de NECs en Cambuurs, als Ajax gas geeft vliegen ze binnen alsof het niks is. Zullen vadt nog wel at clubs zijn die ruim onderuit gaan in de Arena. Zie ook EC deelnemer Vitesse, verloren ook met 5-0.Haha eerste helft gewoon je eigen spel spelen en 4 goals tegen. Na de rust met 5 verdedigers en al 5 tegen. Gewoon bij jezelf blijven dus.
Gefeliciteerd dan maar.🙂Nec stond met 5 verdedigers en ultra defensief spel bij rust ook met 5-0 achter. Toen deed Ajax na rust niks meer, nu dus wel. Kortom, het maakt niet veel uit voor de NECs en Cambuurs, als Ajax gas geeft vliegen ze binnen alsof het niks is. Zullen vadt nog wel at clubs zijn die ruim onderuit gaan in de Arena. Zie ook EC deelnemer Vitesse, verloren ook met 5-0.
Maar ik ben natuurlijk vooral Ajacied, wat een show weer. Al had ik 4-0 deze keer ook wel genoeg gevonden.
Ajax-de Graafschap in 1981, uit mijn hoofd, werd 9-1 met ik meen 8 of 9 verschillende doelpuntenmakers bij Ajax.8 verschillende doelpuntenmakers in 1 wedstrijd. Dat kon ook wel eens een record zijn.
Klopt helemaal.Ajax-de Graafschap in 1981, uit mijn hoofd, werd 9-1 met ik meen 8 of 9 verschillende doelpuntenmakers bij Ajax.
Haha, direct na de 3-2 alles uitgeschakeld en naar bed gegaan. Sta je de volgende ochtend op blijkt het gewoon 2-2 te zijn geworden.In minuut 97 valt dan toch nog de 3-2.
Maar natuurlijk.Haha, direct na de 3-2 alles uitgeschakeld en naar bed gegaan. Sta je de volgende ochtend op blijkt het gewoon 2-2 te zijn geworden.
Het is wel raak dit weekend met dat hersenloos volk.Leuk weer supporters bij de wedstrijden.Opwinding in Deventer. Het is onrustig bij het uitvak. Wedstrijd ligt stil.
Wat is de opstelling van PSV?Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcü, Til; Toornstra, Jahanbakhsh, Sinisterra
Wissels: Marciano, Jansen; Geertruida, Hendriks, Hall, Teixeira, Hartjes, Linssen, Bannis, Dessers
LBWat is de opstelling van PSV?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk