Zo! Heracles gaat met 3-2 winnen van AZ. De 2-2 en de 3-2 zijn het terugkijken zeker waard.
Net nietWas je met de hond wandelen?
Bereid je maar alvast voor op een PEC Zwolle-achtige serie van ons, verderop in het seizoen. Dat zal zo langzamerhand wel moeten als de kenners nog gelijk willen krijgen en wij achtste gaan worden.Mag je zeggen. Wel lekker hoor de start van AZ, FC Utrecht en Vitesse.
Zeker! Er is wat Feyenoord betreft geen grotere pessimist dan ik. Vraag maar aan o.a. @Abubakari en @PES5, die me al regelmatig hebben gewezen op dat ik wel wat positiever mag zijn over Feyenoord.Is Jamel de STC van de Feyenoordsectie?
Bereid je maar alvast voor op een PEC Zwolle-achtige serie van ons, verderop in het seizoen. Dat zal zo langzamerhand wel moeten als de kenners nog gelijk willen krijgen en wij achtste gaan worden.
Cocu ook, met hem werden we tenminste nog kampioen.Frank de Boer is nog vrij.
Ik heb het onderweg gevolgd op Langs de Lijn en die waren echt vernietigend voor PSV en Schmidt. Complimenten voor Feyenoord natuurlijk, maar dit gaat nog wel gevolgen hebben bij PSV denk ik.
Ja, lekker makkelijk. Maar wie is er ook alweer eindverantwoordelijk voor de fitheid van zijn ploeg? Juist. Als je in een situatie komt dat in een topwedstrijd in de eredivisie op een bepaald moment Zahavi, Madueke, Gapko, Gotze en Van Ginkel allemaal niet op het veld staan vanwege een gebrek aan fitheid, zonder dat er sprake is van een blessure, dan doe je iets totaal verkeerd.Volgens Schmidt waren ze allemaal niet fit. Misschien eens wat meer op fitheid scouten dan.
Deze kenner had jullie op plek 3 gezet...Bereid je maar alvast voor op een PEC Zwolle-achtige serie van ons, verderop in het seizoen. Dat zal zo langzamerhand wel moeten als de kenners nog gelijk willen krijgen en wij achtste gaan worden.