Dupeert zijn ploeg dus 2x, want dus ook geschorst volgende week tegen PSV.Haha zo kennen we Tannane weer.
Is toch altijd? Wat PSV met Utrecht heeft (waar PSV vrijwel standaard van wint) heeft Ajax met Heerenveen. (Andersom trouwens ook, Ajax heeft het vaak lastig in de Domstad, en de laatste zege van PSV in Heerenveen was volgens mij nog onder Rutten).Wat een slappe zooi zeg. Je legt nog net geen rozenblaadjes voor ze neer.
Trouwens; ik vind die VAR wel zo onnozel met deze gevallen. Wat Maduro ook zegt. Slaat toch nergens op? Wie snapt er nog iets van die handsregel?
Leo Driessen vond het wel terecht. Wat een ongelooflijke klootzak is dat zeg.
De pannenkoekwedstrijd!Als Ajax er nog 1 bij maakt is het het 7e seizoen op rij dat Ajax er thuis 4 maakt tegen de Friezen.
De laatste keer dat Ajax verloor van Heerenveen is in het Van Bastenseizoen, 2008-2009. Toen won Heerenveen wel zowel uit als thuis van Ajax. Sindsdien wist Heerenveen slechts 4x een gelijkspel te behalen, 2x in Amsterdam, 2x in Heerenveen.
Ik vind het ook geen pingel. Die jongen kan er ook niks aan doen dat hij een arm heeft.
Opstelling PSV:
Mvogo - Dumfries Baumgartl Boscagli Max - Rosario Sangaré - Mauro Júnior Götze - Malen Gakpo
Zahavi en Teze hebben positief getest dus mogen niet meedoen.
Götze en Sangaré dus direct in de basis.
Nu wel:Heeft iemand de opstelling van p.e.c.?