Speelronde 5

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Robben heel gebleven gelukkig nu.

Wat Ronald de Boer zegt. Iets betere club komt Robben veel beter tot zijn recht dan bij dit niveau.
 

JMD

Well-known member
Voor het eerst sinds maart 2019 weer aan kop, toen raakten we de koppositie kwijt na een duel bij Vitesse, Ajax won de resterende duels en werd kampioen. Nu mogen we komende week weer naar Vitesse, laten we nu de koppositie maar houden, bevalt me wel. :)
 

Fregge

Well-known member
Neemt niet weg dat het het voetbal niet leuker maakt dat aangeschoten hands afgeschaft is.
Hij maakt zich breder in z'n sprong dan z'n lichaam is. Daarmee neemt hij het risico dat hij de bal met de hand raakt. Ja dan is het gewoon een overtreding als de bal op de arm komt.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, strikt volgens de regels is het een penalty, maar ik zou het prima vonden als niet elke bal op een arm een penalty meer oplevert.
 

Abubakari

Well-known member
Je knippert met je ogen en de eerste helft van Groningen-Utrecht is op studio sport alweer voorbij.

En die penalty van Ghoochanejhad... Waarom mag zo iemand een penalty nemen.
 

JMD

Well-known member
En die penalty van Ghoochanejhad... Waarom mag zo iemand een penalty nemen.
Omdat die de vorige er volgens mij bijna allemaal inschoot...
Maar deze was idd heel slecht. Overigens zag je wel allerlei plaggen opspatten, dus ik denk dat het veld ook een rol speelde.

Emmen - Fortuna is inmiddels overigens 0-2, Fortuna benutte de eerste 2 kansen die het kreeg, Emmen deed dat niet. Fortuna lijkt op weg naar de eerste uitzege sinds december 2018.
 
Bovenaan