Speelronde 5

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Ajax speelt echt prima. Het loopt zoveel beter dsn tegen Groningen. Kudus zoals al eerder gezien is een directe aanwinst, maar ook Klaassen speelt gelijk sterk. Hopelijk zetten ze dit in de tweede helft voort.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een slappe zooi zeg. Je legt nog net geen rozenblaadjes voor ze neer.
 

JMD

Well-known member
Als Ajax er nog 1 bij maakt is het het 7e seizoen op rij dat Ajax er thuis 4 maakt tegen de Friezen.

De laatste keer dat Ajax verloor van Heerenveen is in het Van Bastenseizoen, 2008-2009. Toen won Heerenveen wel zowel uit als thuis van Ajax. Sindsdien wist Heerenveen slechts 4x een gelijkspel te behalen, 2x in Amsterdam, 2x in Heerenveen.
 

JMD

Well-known member
Wat een slappe zooi zeg. Je legt nog net geen rozenblaadjes voor ze neer.
Is toch altijd? Wat PSV met Utrecht heeft (waar PSV vrijwel standaard van wint) heeft Ajax met Heerenveen. (Andersom trouwens ook, Ajax heeft het vaak lastig in de Domstad, en de laatste zege van PSV in Heerenveen was volgens mij nog onder Rutten).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Trouwens; ik vind die VAR wel zo onnozel met deze gevallen. Wat Maduro ook zegt. Slaat toch nergens op? Wie snapt er nog iets van die handsregel?

Leo Driessen vond het wel terecht. Wat een ongelooflijke klootzak is dat zeg.
 

Atreides

Well-known member
Trouwens; ik vind die VAR wel zo onnozel met deze gevallen. Wat Maduro ook zegt. Slaat toch nergens op? Wie snapt er nog iets van die handsregel?

Leo Driessen vond het wel terecht. Wat een ongelooflijke klootzak is dat zeg.

Ik vind het ook geen pingel. Die jongen kan er ook niks aan doen dat hij een arm heeft.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is ook niet zo'n ramp. liever uit in de Arena een volslagen kutwedstrijd spelen, dan thuis tegen RKC oid.

We hebben al meer punten dan verwacht, tegen Utrecht ook nog een bonusje, vandaag komt de rekening. Laat het maar 7-1 worden, heb je er misschien nog wat aan, qua wake-up call oid.
 

Fregge

Well-known member
Als Ajax er nog 1 bij maakt is het het 7e seizoen op rij dat Ajax er thuis 4 maakt tegen de Friezen.

De laatste keer dat Ajax verloor van Heerenveen is in het Van Bastenseizoen, 2008-2009. Toen won Heerenveen wel zowel uit als thuis van Ajax. Sindsdien wist Heerenveen slechts 4x een gelijkspel te behalen, 2x in Amsterdam, 2x in Heerenveen.
De pannenkoekwedstrijd!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het ook geen pingel. Die jongen kan er ook niks aan doen dat hij een arm heeft.

Het is wat Maduro zei; VAR is voor duidelijke missers van de scheids. Dit duurde alleen al een minuut of 4. Geeft ie een corner, dan rept niemand erover.

Blijft wel over dat je hier niet ineens met een rare 532 moet gaan spelen. Gewoon durven en met het mes tussen de tanden spelen.
 

JMD

Well-known member
Opstelling PSV:
Mvogo - Dumfries Baumgartl Boscagli Max - Rosario Sangaré - Mauro Júnior Götze - Malen Gakpo
Zahavi en Teze hebben positief getest dus mogen niet meedoen.
Götze en Sangaré dus direct in de basis.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV:
Mvogo - Dumfries Baumgartl Boscagli Max - Rosario Sangaré - Mauro Júnior Götze - Malen Gakpo
Zahavi en Teze hebben positief getest dus mogen niet meedoen.
Götze en Sangaré dus direct in de basis.

Reserves
Unnerstall, Müller, Viergever, Hendrix, Fein, Ihattaren, Madueke, Piroe
 

JMD

Well-known member
Kongolo maakt hier gewoon een overtreding. Net zo dom als die van Martins Indi van gisteren.
 
Bovenaan