Ligt ook wel voor een deel aan van Bommel. Die jongen moet gewoon op de flank spelen.
Sinds zijn invalbeurt 3 goals voor PSV...We hebben Mitoglou nodig.
Klopt. Maar als jij en ik dat zien (weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb geen coachdiploma ofzo) waarom hij dan niet? Of wil Bergwijn daar niet meer spelen?
Sinds zijn invalbeurt 3 goals voor PSV...
Gewoon altijd opstellen dus. Minder kopsterk dan De Jong, maar wel veel technischer, en je kan er hetzelfde spel mee spelen, want hij houdt mensen bezig.
Zal een combinatie van zijn denk ik. Bergwijn die wat veelzijdiger wil worden en dus vraagt of ie op 10 mag, terwijl van Bommel niet echt een alternatief in zijn selectie ziet die daar tussen de 40 en 50 wedstrijden gaat spelen.Klopt. Maar als jij en ik dat zien (weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb geen coachdiploma ofzo) waarom hij dan niet? Of wil Bergwijn daar niet meer spelen?
Ihattaren daar altijd laten spelen, alleen als dat niet lukt (want die gaat idd geen 40-50 duels spelen) dan zit je hem daar niet. Alhoewel ook bv Gakpo daar best wel zou kunnen spelen denk ik.Zal een combinatie van zijn denk ik. Bergwijn die wat veelzijdiger wil worden en dus vraagt of ie op 10 mag, terwijl van Bommel niet echt een alternatief in zijn selectie ziet die daar tussen de 40 en 50 wedstrijden gaat spelen.
Ach, in het Advocaatjaar (2012-2013) liet Dickie ook zijn oor hangen naar de 'donkere jongens' in de selectie die liever Waterman in goal hadden. Dus elke coach heeft daar wel eens last van.Als dat laatste zo is moeten ze van Bommel per direct eruit gooien.
Zou kunnen, maar ik wil hem toch ook wel eens vanaf minuut 1 zien.Of juist niet. Uitstekende supersub.
Hoe zou het eigenlijk met Sparta Sandra zijn?
Ik denk dat ze het niet erg vind als ik zeg dat het prima is met haar.
Ze is dus aan die Roda supporter uit de sq tijd blijven plakken zo te lezen. Hoe heette die ook weer? En waarschijnlijk de eerste en enige forum romance, waar sq en DVK allemaal wel niet goed voor is.
Ik denk dat ze het niet erg vind als ik zeg dat het prima is met haar.
Zijn Janssen en gevegt uit elkaar ja?Ze is dus aan die Roda supporter uit de sq tijd blijven plakken zo te lezen. Hoe heette die ook weer? En waarschijnlijk de eerste en enige forum romance, waar sq en DVK allemaal wel niet goed voor is.
Ze zijn wel beide tegelijk van DVK verdwenen, maar ik dacht dat dat was omdat het te goed ging met Ajax.
Janssen was vandaag nog online. Gevegt heb ik uitgelegd in het 'hoe is het met..' topic.