Speelronde 5

JMD

Well-known member
Het eerste blok eredivisieduels wordt dit weekend afgesloten.

Emmen staat al op 1-0 tegen Zwolle.
 

JMD

Well-known member
Emmen stond 1-0 voor, Zwolle was nergens. De Blauwvingers krijgen door een mazzelgoal de 1-1 en lopen vervolgens uit naar 1-3...
 

Atreides

Well-known member
Nogal labiel vandaag bij Emmen. Zijn ook wel erg veel afwezigen (7).

Net de korte samenvatting gezien. Maar Telgenkamp, Bos en in mindere mate Veendorp waren erg zwak. Jammer want Emmen speelde op 20-25 waanzinnig slechte minuten na gewoon best goed.

Met de aankoop van Micha?l Heylen als CV en de terugkeer van Chacon/Hariej zul je er in elk geval defensief er flink op vooruitgaan. Goed beschouwt speelde Emmen gisteren zonder ca. 4-6 beoogd basisspelers, en waren er dus ook nog 2 spelers niet beschikbaar die dicht tegen de basis aan dienen te zitten, dus er zit in elk geval nog wel rek in.
 
Laatst bewerkt:

fortuna1987

Well-known member
Hoewel zwaar gestraft weer een bizar waardeloze actie van Essers. Ongelooflijk dat die nog altijd erin staat.
 

Pascallovic

Well-known member
Inderdaad erg makkelijk gegeven, maar aan de andere kant moet zo'n Essers de scheidsrechter ook geen aanleiding geven die bal op de stip te leggen. Echt heel dom.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Middenveld is ons tere punt. Veerman viel heel goed in! Snel vooruit en veel goede passes. Met een goede 10 (Halilovic) en een alternatief voor Odgaard zie ik het zeker zitten. Ik heb weer een leuke wedstrijd gezien.

Het gebrek aan doelpunten begint alleen wel een dingetje te worden. Hopelijk wordt het vertrouwen niet aangetast.

Genoten ook van de sfeer weer. Heerenveen begint weer te leven. Nu de hoofdtribune nog. Die was angstwekkend leeg.


Wat een trieste scheids trouwens. Keer op keer voor de gek laten houden door tijdrekkende en bleasures simulerende spitsen van Fortuna en een 100% strafschop bij Odgaard gemist.
 

Abubakari

Well-known member
Dat wou ik zeggen, zowel in Groningen als Heerenveen heel veel lege stoelen.
En in Groningen ook nog lege handen.
 

fortuna1987

Well-known member
Wat een trieste scheids trouwens. Keer op keer voor de gek laten houden door tijdrekkende en bleasures simulerende spitsen van Fortuna en een 100% strafschop bij Odgaard gemist.

Als het al een overtreding was, werd die buiten het strafschopgebied ingezet.

Trouwens terecht dat Ninaj zo boos wordt, je kunt nog zo verliezen door zo?n kutbal die El Alblak geeft in de laatste minuut.
 

Maasveld

Well-known member
Middenveld is ons tere punt. Veerman viel heel goed in! Snel vooruit en veel goede passes. Met een goede 10 (Halilovic) en een alternatief voor Odgaard zie ik het zeker zitten. Ik heb weer een leuke wedstrijd gezien.

Het gebrek aan doelpunten begint alleen wel een dingetje te worden. Hopelijk wordt het vertrouwen niet aangetast.

Genoten ook van de sfeer weer. Heerenveen begint weer te leven. Nu de hoofdtribune nog. Die was angstwekkend leeg.


Wat een trieste scheids trouwens. Keer op keer voor de gek laten houden door tijdrekkende en bleasures simulerende spitsen van Fortuna en een 100% strafschop bij Odgaard gemist.
Ha Joost.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat zo'n Siemen Mulder die wekelijks loopt te kloten op het veld of als VAR nog steeds wedstrijden krijgt. Hoe kun je ADO voor rust nu geen penalty geven bij die actie van Kum die enkel de tegenstander op de kuit raakt. De VAR in de persoon van de heer Bax mag hier ook best de scheidsrechter redden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet alleen nog een potje van Excelsior dat ik die man zag prutsen. Nam geen beslissing zelfstandig en met VAR nam die man nog steeds verkeerde beslissingen. Echt een drama die vent.
 
Bovenaan