Speelronde 5

Speelronde 5


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eens. Een verdediger moet je ook niet afrekenen op zijn aanvallende kwaliteiten. Net zoals je een aanvaller niet op zijn verdedigende kwaliteiten moet afrekenen. Die overtredingen van Berghuis waren echt aanvallersfouten.

Klopt. En ook al vond ik het absoluut een rode kaart, ik vond Berghuis zijn reactie na afloop dan wel weer klasse. Goed ventje toch wel. Jammer dat hij gisteren zo'n dramatische wedstrijd speelde.

Zeker. Om weer heel ver terug te vallen in helft 2. Tegen een beetje snelle flankspeler is hij direct kansloos. Ik hoop dat SDC Putten geen snelle rechtsbuiten heeft, want anders wordt Brenet zelfs door hem nog weggespeeld.

Ja, al vind ik hem nog steeds beter dan Paal. Maar daar heb ik volgens mij wel vaak genoeg iets over gezegd.


Misschien moet ik vaker naar een kroeg van de tegenstander gaan, trouwens. Normaal zou ik doodziek zijn van een nederlaag als gisteren. Maar omdat het in die kroeg zo gezellig was en ik onwijs genoten heb van het de hele middag over voetbal lullen met andere liefhebbers, vond ik het allemaal niet zo erg.
 

gevegt

Well-known member
Eens. Een verdediger moet je ook niet afrekenen op zijn aanvallende kwaliteiten. Net zoals je een aanvaller niet op zijn verdedigende kwaliteiten moet afrekenen. Die overtredingen van Berghuis waren echt aanvallersfouten.
.
Dat was gewoon een bewuste aanslag. Diep rood.



Zeker. Om weer heel ver terug te vallen in helft 2. Tegen een beetje snelle flankspeler is hij direct kansloos. Ik hoop dat SDC Putten geen snelle rechtsbuiten heeft, want anders wordt Brenet zelfs door hem nog weggespeeld.
Ik heb me aangemeld bij Putten,
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De mankementen van Botteghin komen heel goed naar voren als hij met ruimte in zijn rug speelt, als hij 1 op 1 met een technisch vaardige aanvaller te maken krijgt en alles wat met snelheid te maken heeft. Hij komt er vaak mee weg omdat het niveau vaak ook niet te hoog is van de aanvallers. Het enige pluspunt van hem is dat hij de hoge ballen redelijk inschat, en daar aanvallend ook af en toe mee scoort.

Eens. Hij is sowieso wel goed in het inschatten van situaties. Zit er vaak goed tussen en wint over de grond ook heel veel duels. Alleen tegen spelers die technisch beter zijn dan dat wat we in de eredivisie doorgaans tegenkomen, heeft hij het inderdaad erg lastig. Gelukkig hebben we met St Juste een jonge speler gekocht die daar in potentie een stuk beter in is. En hebben we met Geertruida ook een jeugdspeler voor die positie klaar staan.
 

Maasveld

Well-known member
Misschien moet ik vaker naar een kroeg van de tegenstander gaan, trouwens. Normaal zou ik doodziek zijn van een nederlaag als gisteren. Maar omdat het in die kroeg zo gezellig was en ik onwijs genoten heb van het de hele middag over voetbal lullen met andere liefhebbers, vond ik het allemaal niet zo erg.
Je bent gewoon een PSV'er!
 
Bovenaan