Speelronde 5

Speelronde 5


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Susa

New member
Wel geinig voor Jeroen Zoet dit potje na dat lijn doelpunt vorig seizoen in de Kuip.
Volgende week weer een paar ketsers graag :duim:

Wat Feyenoord betreft was het een onvoorstelbaar slecht begin. De 2e helft was eigenlijk meer dan prima alleen zonde dat je niet weet te scoren.

Kramer gewoon niet meer opstellen in dit soort wedstrijden. Volgende week tegen NAC kan het juist wel.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je als Feyenoord met 10 man zo dominant bent tegen PSV, dan heb je het voor rust heel erg laten liggen.

De tweede helft van PSV was tekenend voor het vertrouwen (of eigenlijk het gebrek eraan) bij PSV. De eerste kans na rust is voor Feyenoord, zij spelen 10 meter meer vooruit en bij PSV zijn ze in de war. Dramatisch!
 

JMD

Well-known member
De tweede helft van PSV was tekenend voor het vertrouwen (of eigenlijk het gebrek eraan) bij PSV. De eerste kans na rust is voor Feyenoord, zij spelen 10 meter meer vooruit en bij PSV zijn ze in de war. Dramatisch!
Eens. En dat na een eerste helft die gewoon ontzettend goed was. Als zo'n helft je geen vertrouwen geeft wat dan wel?

Ben zo benieuwd hoe ze volgende week tegen Utrecht starten. Als dat net als vorige week is sta je zo weer 2-0 achter.
 

gevegt

Well-known member
Was een hele goede redding ja. Ik telde hem al, verdomme. Net als die kopbal van Botteghin en die misser van Toornstra.

Die missers zijn eenvoudig te verklaren. De eerste is gewoon een matige speler, de tweede scoort nooit buiten de Kuip.
Het eerste doelpunt van Toornstra buiten de Kuip wordt de winnende in de Arena.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die missers zijn eenvoudig te verklaren. De eerste is gewoon een matige speler, de tweede scoort nooit buiten de Kuip.
Het eerste doelpunt van Toornstra buiten de Kuip wordt de winnende in de Arena.

Die matige speler maakte anders vorig jaar wel de winnende in Eindhoven. Wat betreft Toornstra hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt.
 

gevegt

Well-known member
Die matige speler maakte anders vorig jaar wel de winnende in Eindhoven. Wat betreft Toornstra hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt.

Dat zegt meer over PSV dan over hem.
Wat Toornstra betreft: je hoeft het niet te hopen, het gaat gebeuren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Brenet heeft ook wel eens van 25 meter in de kruising geschoten (PEC Zwolle april 2015), dat maakt hem nog geen goede speler.

Snap ik. Maar die misser van Botteghin maakt hem ook niet direct een matige speler. Te meer omdat hij een verdediger is en geen spits. Overigens, voordat er iemand op die wedstrijd tegen City gaat wijzen, hij is prima voor de eredivisie maar komt op een hoger niveau tekort.

Brenet speelde gisteren best een goede eerste helft, trouwens.
 

JMD

Well-known member
Snap ik. Maar die misser van Botteghin maakt hem ook niet direct een matige speler. Te meer omdat hij een verdediger is en geen spits. Overigens, voordat er iemand op die wedstrijd tegen City gaat wijzen, hij is prima voor de eredivisie maar komt op een hoger niveau tekort.
Eens. Een verdediger moet je ook niet afrekenen op zijn aanvallende kwaliteiten. Net zoals je een aanvaller niet op zijn verdedigende kwaliteiten moet afrekenen. Die overtredingen van Berghuis waren echt aanvallersfouten.

Brenet speelde gisteren best een goede eerste helft, trouwens.
Zeker. Om weer heel ver terug te vallen in helft 2. Tegen een beetje snelle flankspeler is hij direct kansloos. Ik hoop dat SDC Putten geen snelle rechtsbuiten heeft, want anders wordt Brenet zelfs door hem nog weggespeeld.
 

gevegt

Well-known member
Snap ik. Maar die misser van Botteghin maakt hem ook niet direct een matige speler. Te meer omdat hij een verdediger is en geen spits. Overigens, voordat er iemand op die wedstrijd tegen City gaat wijzen, hij is prima voor de eredivisie maar komt op een hoger niveau tekort.

Brenet speelde gisteren best een goede eerste helft, trouwens.

De mankementen van Botteghin komen heel goed naar voren als hij met ruimte in zijn rug speelt, als hij 1 op 1 met een technisch vaardige aanvaller te maken krijgt en alles wat met snelheid te maken heeft. Hij komt er vaak mee weg omdat het niveau vaak ook niet te hoog is van de aanvallers. Het enige pluspunt van hem is dat hij de hoge ballen redelijk inschat, en daar aanvallend ook af en toe mee scoort.
 
Bovenaan