Speelronde 5

Speelronde 5


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Vrijdag 15 september:
20:00 Sparta Rotterdam - AZ

Zaterdag 16 september:
18:30 Excelsior - SC Heerenveen
19:45 NAC Breda - FC Groningen
19:45 Roda JC - Willem II
20:45 PEC Zwolle - Heracles Almelo

Zondag 17 september:
14:30 FC Twente - FC Utrecht
14:30 ADO Den Haag - Ajax
16:45 Vitesse - VVV
16:45 PSV - Feyenoord
 

delmaestro

Well-known member
Nee nee. Oh nee zeker niet. Hups Vitesse! Je krijgt op papier een makkie voor je Airborne Wedstrijd. Dan moet je hem winnen ook!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb niet zo'n denderend gevoel over de wedstrijd van zondag. Ik denk dat Feyenoord rustig wil beginnen, maar dat PSV er vanaf de eerste minuut op gaat klappen, met een snelle 1-0 tot gevolg.
 

Mario

Well-known member
Ik heb niet zo'n denderend gevoel over de wedstrijd van zondag. Ik denk dat Feyenoord rustig wil beginnen, maar dat PSV er vanaf de eerste minuut op gaat klappen, met een snelle 1-0 tot gevolg.

PSV er op klappen? :D Ik denk dat dat wel mee zal vallen, Feyenoord gaat dit gewoon winnen ben ik bang.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van de euforie in eigen huis naar een abominabel slecht en klein kunstgrasveld tegen een zeer defensieve ploeg. Nu moet blijken hoe volwassen we zijn. Hup Heerenveen!!!
 

erka

Well-known member
Heerenveen verliest dit soort potjes vrijwel standaard na een goede prestatie, al jaren. Ik zet in op Excelsior.
 

JMD

Well-known member
Verder, mooi affiche tussen ADO en Ajax. Dat kan weleens puntverlies opleveren.
Zo'n typische wedstrijd waarin ik elk jaar hoop op puntverlies van Ajax, maar dat Ajax na een moeilijk begin gewoon 0-2 wint.

Ik heb niet zo'n denderend gevoel over de wedstrijd van zondag. Ik denk dat Feyenoord rustig wil beginnen, maar dat PSV er vanaf de eerste minuut op gaat klappen, met een snelle 1-0 tot gevolg.
#hoedan
Dit PSV is gewoon 3 klassen minder dan Feyenoord, zeker vooral als team. Jullie kunnen op halve kracht spelen en nog win je.
 
Bovenaan