Speelronde 5

Speelronde 5


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Overigens kan dit puntverlies van Ajax wel verlammend werken op het duel van 16.45, want misschien vinden ze het op een gegeven moment wel goed, een gelijkspel...

Hups PSV!!! Vanaf minuut 1 ze vastpakken, en niet afwachten, want dan ga je erop tegen dit goede Feyenoord.

PSV: Zoet,Arias,Isimat-Mirin,Schwaab,
Brenet,v.Ginkel,Hendrix,Pereiro,
Bergwijn,De Jong,Locadia

FEYENOORD: Jones,Diks,Botteghin,
v.d.Heijden,Haps,El Ahmadi,Toornstra,
Vilhena,Berghuis,Kramer,Bo?tius

Kut, weer met Brenet. Dat wordt 0-3. Cocu opzouten!!!
 

Eresd?g?

Banned
Wat een ontzettend slechte wedstrijd heb ik weer gezien van Ajax. Tegen Nice was het nog aardig en waren ze ongelukkig. Maar vervolgens werd het spel steeds slechter. Je ziet ook dat de spelers niet precies weten wat ze moeten doen. Er zit totaal geen idee achter. Hopen op bevliegingen van Ziyech en de buitenspelers. Verder totaal geen idee en dat ligt toch echt bij de leiding. Wat mij betreft Keizer optyfen en desnoods Frank de Boer terug. God wat heb ik me lopen ergeren vanmiddag tegen een ontzettend slecht en matig ADO.
 

JMD

Well-known member
Dus achterin een Franse rapper, een Duitse verdediger die eigenlijk niet veel kan en een Nederlander die continu met dozen om zijn schoenen lijkt te spelen. De enige mazzel is dat Feyenoord met Kramer speelt, maar verder zijn we kansloos tegen Berghuis en Bo?tius.

Hopelijk maken we er ook nog een aantal, maar vrees 1-3.

Hups PSV!
 

Batigoal

Well-known member
Wat een ontzettend slechte wedstrijd heb ik weer gezien van Ajax. Tegen Nice was het nog aardig en waren ze ongelukkig. Maar vervolgens werd het spel steeds slechter. Je ziet ook dat de spelers niet precies weten wat ze moeten doen. Er zit totaal geen idee achter. Hopen op bevliegingen van Ziyech en de buitenspelers. Verder totaal geen idee en dat ligt toch echt bij de leiding. Wat mij betreft Keizer optyfen en desnoods Frank de Boer terug. God wat heb ik me lopen ergeren vanmiddag tegen een ontzettend slecht en matig ADO.

Ze spelen nu niet zoveel meer aanvallender dan onder De Boer. Alleen was het onder Frank achterin 100 keer stabieler.

God wat zijn we in een paar maanden tijd veel kwijt geraakt. We zijn tien jaar terug in de tijd geworpen.
 

JMD

Well-known member
Mooi keepersshirt heeft Feyenoord. Geel met groen blijft een mooie kleurencombinatie.
 

JMD

Well-known member
Waar het vorig jaar thuis tegen Feyenoord steeds net tegenzat valt het schot van Pereiro nu precies tussen 3 Feyenoorders door.
 
Bovenaan