Speelronde 4

Weer die Wolf. Ik pleit voor speelronde 5 voor een topic van:

• Totaal aantal stemmers
    12

Max

Administrator
Forumleiding
Sutalo maakt zijn debuut bij Ajax en dat gelijk als aanvoerder. Dat is wel apart!

Dat is heel apart. Maar goed, na Bergwijn kun je zelfs Wijndal als aanvoerder overwegen.

Timber op zijn eigenlijke positie laten spelen werkt aardig. Geen zes of tien, maar een acht.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vijfde goal al van Gimenez, dit seizoen. Zou me echt niet verbazen als hij er meer dan 30 gaat maken.

Batigoal

Well-known member
Opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Ávila; Van den Boomen, Hlynsson, Tahirovic; Mikautadze, Brobbey, Forbs

3 nieuwelingen in de basis, Sutalo dus aanvoerder. Opvallend dat Hlynsson erin staat. Blijkt dus ook wel dat Steijn ook vindt dat er weinig opties zijn als nummer 10. Berghuis is nog geschorst en Akpom komt terug van een blessure. Maar het zou niets verbazen als we in de winter alsnog een poging wagen voor Almada.

Bernardo

Well-known member
Opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Ávila; Van den Boomen, Hlynsson, Tahirovic; Mikautadze, Brobbey, Forbs

3 nieuwelingen in de basis, Sutalo dus aanvoerder. Opvallend dat Hlynsson erin staat. Blijkt dus ook wel dat Steijn ook vindt dat er weinig opties zijn als nummer 10. Berghuis is nog geschorst en Akpom komt terug van een blessure. Maar het zou niets verbazen als we in de winter alsnog een poging wagen voor Almada.
En die Hlynsson speelde vrijdag nog bij Jong Ajax. Belachelijke regels.

Max

Administrator
Forumleiding
Vijfde goal al van Gimenez, dit seizoen. Zou me echt niet verbazen als hij er meer dan 30 gaat maken.

Als je zijn productie de laatste fase van de competitie zag, dan moet het heel gek lopen dat hij er niet minimaal 25-30 gaat maken. Zeker nu hij de penalty’s mag nemen. Alleen moet hij idd niet geblesseerd raken. Dit lijkt vooralsnog preventief.

Jef400

Well-known member
Ik zit net even de beelden van gisteren terug te krijgen? Maar het die tweede gele van Excelsior? Dat is zelfs nog ingehouden irritatie na andermaal een fout van Kooij...

Batigoal

Well-known member
FC Utrecht kan dit seizoen zomaar het FC Groningen van vorig jaar worden. Teveel kwantiteit, te weinig kwaliteit en ook geen mentaliteit. Gevaarlijke combinatie.

stc

Well-known member
Is de bunnikside zich al aan het roeren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Bovenaan