Ik vind het echt een matig elftal. Midtsjo is denk ik de enige die bij de top-3 in de basis zou staan. BMI en Wijndal zijn ook wel aardig, maar de rest is in mijn ogen pure middelmaat.
Alleen nemen we jou met je notoire negativisme al jarenlang niet meer serieus....Ik vind AZ op dit moment beter dan PSV.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Heel mooi bedoel je.Zo, daar wordt BMI wel heel lelijk uitgespeeld.
Ik zag pas in de 89e minuut de tussenstand bij Cambuur - GAE. Balen, want dat lijkt een geweldige pot te zijn geweest. Supertof dat dit de eerste wedstrijd met je dochter in het stadion was! Gefeliciteerd met de overwinning en ik kijk uit naar de foto's.Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit
Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!
Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛
Qua wedstrijd heb ik gewoon gelijk. Alleen PSV is vanavond effectief geweest.Alleen nemen we jou met je notoire negativisme al jarenlang niet meer serieus....
Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit
Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!
Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛
Ik heb enkel de samenvatting gezien maar AZ was ook verdedigend erg pover. De keeper ziet er bij alle goals echt heel slecht uit en de manier waarop Vertessen alle ruimte krijgt is ook opvallend.Nog een half uur te spelen, maar Zahavi, Madueke en Gapko zijn al gewisseld.
AZ is aanvallend wel erg pover.
Het profylactische PSV gaf met haar eclatante zege een master class in voetballen op het snij- en wrijfvlak van efficiency en effectiviteit. De Eindhovense meesters beheersen dat aspect als geen ander.Heel mooi bedoel je.
Zoals verwacht is het weer een makkie.
Hup PSV!
Het profylactische PSV gaf met haar eclatante zege een master class in voetballen op het snij- en wrijfvlak van efficiency en effectiviteit. De Eindhovense meesters beheersen dat aspect als geen ander.