Speelronde 4

Hups

  • AZ

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Groningen

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 33,3%
  • VVV

    Stemmen: 5 55,6%
  • Cambuur

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het echt een matig elftal. Midtsjo is denk ik de enige die bij de top-3 in de basis zou staan. BMI en Wijndal zijn ook wel aardig, maar de rest is in mijn ogen pure middelmaat.

Het was vorig seizoen al flauwekul dat AZ op iedere positie een betere speler dan Feyenoord had staan. Dit jaar is het eerder het omgekeerde.
 

stc

Well-known member
Als AZ zo doorgaat, gaan ze nog wel 2 tot 4 scoren. PSV speelt op het moment een matige tot slechte wedstrijd.
 

Reinoud

Well-known member
Ben als team ook niet zo onder de indruk van AZ, maar de Alkmaarders zijn zeker niet de mindere vandaag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was van de zomer erg jaloers dat AZ Pavlidis wel kon halen en Feyenoord niet, maar hij valt me tot nu toe niet echt mee. Mijn beeld van hem was dat hij bijvoorbeeld erg balvast is, maar ik zie constant ballen van zijn voet springen.
 

Batigoal

Well-known member
Nog een half uur te spelen, maar Zahavi, Madueke en Gapko zijn al gewisseld.

AZ is aanvallend wel erg pover.
 

Bernardo

Well-known member
Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit

Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!

Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit

Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!

Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛
Ik zag pas in de 89e minuut de tussenstand bij Cambuur - GAE. Balen, want dat lijkt een geweldige pot te zijn geweest. Supertof dat dit de eerste wedstrijd met je dochter in het stadion was! Gefeliciteerd met de overwinning en ik kijk uit naar de foto's. :)
 

Joost

Well-known member
Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit

Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!

Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛

Het lot van wedstrijden waarin de top 3 niet meedoet.

Maar prachtig zo'n ervaring en ook nog een klinkende zege. Mijn zoon is twee jaar geleden voor het eerst meegeweest naar Roda, ik ken je gevoel :)
 

Joost

Well-known member
Nog een half uur te spelen, maar Zahavi, Madueke en Gapko zijn al gewisseld.

AZ is aanvallend wel erg pover.
Ik heb enkel de samenvatting gezien maar AZ was ook verdedigend erg pover. De keeper ziet er bij alle goals echt heel slecht uit en de manier waarop Vertessen alle ruimte krijgt is ook opvallend.
 

gevegt

Well-known member
Het profylactische PSV gaf met haar eclatante zege een master class in voetballen op het snij- en wrijfvlak van efficiency en effectiviteit. De Eindhovense meesters beheersen dat aspect als geen ander.
(y)
Wel weer opvallend dat een aantal spelers, trainer en analisten het verschil nog steeds niet weten tussen efficiënt en effectief.
 
Bovenaan