Speelronde 4

Hups

  • AZ

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Groningen

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 33,3%
  • VVV

    Stemmen: 5 55,6%
  • Cambuur

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

JMD

Well-known member
Snap niet waarom zoveel 'kenners' er vanuit gaan dat AZ wel even derde gaat worden. Zit echt heel weinig in dit elftal hoor. Vandaag is het ook één en al matigheid tot nu toe.
Nee, dat wordt idd Feyenoord. Daarachter ligt het wel open wie 4e wordt maar dat zal zeker niet zomaar az worden
 

Abubakari

Well-known member
Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit

Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!

Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛
Rare wedstrijd waarin Cambuur in 10 minuten vier keer scoort en het stadion helemaal gek maakt maar waarin de Eagles eigenlijk niet zo heel veel voor Cambuur onder deed. Al liepen ze wel een paar keer flink te schutteren achterin hetgeen Cambuur ook prompt afstrafte, vooral die van Boere was erg goed gedaan.
Spelen richting MI Side geeft ze wel aardig vleugels geloof ik, derde wedstrijd op rij dat ze na rust veel beter spelen dan voor rust. Hoe dan ook weer eenprachtige feestavond in Liwwadden, blij met mijn seizoenkaart.

Ajax tegelijk met Cambuur, dus alleen de samenvatting gezien. Typisch potje voor een CL wedstrijd tegen een laagvlieger, minimale inspanning maximaal resultaat,

Volgende week Ajax-Cambuur, die moet Ajax dan maar winnen, kan Cambuur daarna op donderdag tegen Heracles de hattrick tegen de clubs uit het oosten volmaken. Nu alweer zin in het volgende avondje Cambuur.

En mooi potje om je dochter te laten debuteren Bernardo.
 

JMD

Well-known member
Hoe hopeloos moet je scouting als club zijn als je lamprou als keeper haalt? Daar is toch allang van bekend dat die te klein is en veel fouten maakt?
 

Maasveld

Well-known member
Toch wel triest dat niemand over de wedstrijd Cambuur - Go Ahead praat. Wat een fantastische avond was dit

Voor het eerst mijn dochter mee naar een wedstrijd en dan zo'n wedstrijd zien. Eerste helft was gewoon matig tot slecht van Cambuur zoveel balverlies en na e tweede helft knallen we eroverheen op zijn Cambuurs!

Foto's krijgen jullie morgen een avond op nooit te vergeten. Trots op mijn dochter, trots op mijn dochter. 💙💛
Ik moet meteen terugdenken aan de eerste keer dat ik aan de hand van mijn vader De Koel binnen stapte. VVV-MVV, steenkoud en een 1-7 afstraffing. Ik was meteen verkocht.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ai, dat is ook erg pijnlijk. En vooral erg lang herstel ben ik bang. Je kunt maar beter je been breken.
 
Bovenaan