Speelronde 4

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Atreides

Well-known member
Een punt voor Emmen. Wat mij betreft niet onverdiend, maar duidelijk is dat Emmen daar blijer mee mag zijn dan de Tukkers.
 

Joost

Well-known member
Als de samenvatting van VVV v ADO werkelijk ALLE hoogtepunten bevatte dan is het maar goed dat daar geen publiek bij was.
 

Batigoal

Well-known member
Ik begrijp niet dat VVV niet meer op de aanval speelde tegen dit nog steeds erg kwetsbare ADO. Nu kregen ze het deksel op de neus.
 

leo1949

Well-known member
AZ mist vandaag de nodige basisspelers waardoor het niet gemakkelijk zal worden tegen Sparta.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax komt er maar moeizaam door. Zou me niks verbazen als we vandaag het eerste puntverlies hebben.
 

Marinos

Well-known member
Ajax komt er maar moeizaam door. Zou me niks verbazen als we vandaag het eerste puntverlies hebben.
Waarom blijft die Labyad spelen? Totaal onzichtbaar weer vandaag.

En kan iemand mij vertellen wat Gravenberg zo speciaal maakt? Hij heeft geen goede inspeelpass, een matig schot, waardeloze aanname, verovert niet bijzonder veel ballen, staat positioneel vaak slecht en heeft geen hoge arbeidsethos.
 

Maasveld

Well-known member
Waarom blijft die Labyad spelen? Totaal onzichtbaar weer vandaag.

En kan iemand mij vertellen wat Gravenberg zo speciaal maakt? Hij heeft geen goede inspeelpass, een matig schot, waardeloze aanname, verovert niet bijzonder veel ballen, staat positioneel vaak slecht en heeft geen hoge arbeidsethos.
Eigen jeugd wellicht?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zeggen al wel (terecht) een paar weken dat Feyenoord zeer slecht speelt, maar wat ik vandaag van Ajax zie is echt niet beter.
 
Bovenaan